Přejít na obsah

spacir111

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení spacir111

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj,koupil jsem novy a už je v autě cena....ale když jsem si ten stary rozebral byly tam samozřejmě ulamane ty zuby.No nevadi schovam si ho do foroty:-)
  2. Bylo to na VAGu....psalo to pouze EGR
  3. Ahoj,mám sice vw touran 2.0fsi, ale napíšu své poznatky sem,protože na vw foru toho o tomto motoru neni tolik jako zde. Auto jsem osobne dovezl z DE letos v dubnu. R.v.06 kod motoru BVY najeto mel v te době 128tis. Se serviskou. Ted najeto 137tis.Vyměnil jsem komplet brzdy, rozvodovy řetěz(za studena byl slyšet)všechny filtry a náplně.Tankuju pouze Verva100. Když jsem jeste v nemecku bral jejich N95 abych dojel motor byl neskutecne tichy a kultivovany.To se nedá říct o N98 zde.Naše paliva jsou strašná v porovnání s DE. O výkonu a spotřebě jsem si toho tady přečetl hodně a musim souhlasit,že se dá jezdit s lehkou nohou okrsky mezi 6-7l/100km město 10-12. Průměr okolo 8l/100. Spiš mě zajimá jestli jste tady někdo měnil EGR vetlil? Sviti mě kontrolka motoru a je to právê on! Neni to zrovna levná věc,ale to ae neda nic delat.Koukal jsem po netu a kdyz se sundá pod víčkem je ozubené kolečko (Samozřejmě z plastu aby se pojebalo) kterè mà ulomené několik zubů.Frajeri ho trochu poposadi tam kde jsou zuby v porádku jelikoz se netoci dokola ,ale pouze v pulkruhu a jede to bez nutnosti kupovat novy.Mate nekdo podobnou zkuśenost????Nebo koupit nový??? Co trěba vyvažovací hřídele a lambda sondy? Napište co víte...děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...