Všechno zjistit nepůjde....Zase tak vybavené to nebude...Aspon tet při zahájení prodeje. Co se bude zlepšovat, to je dojezd. Tet tam jsou tuším LG baterie. Do pěti let to bude dvojnásobek Km.
Tohle neškube, dělá to pořád,,,, rozvibruje to motor, volant, nekomfortní pocit v autě. Po ubrání plynu, částečná zátěž, je vše Ok. Hodnoty vstřikovačů při volnoběhu Ok. Parametry čidel, tlaku paliva, vzduchu,,,Ok. Náprava tuhá, nic volné...
Auto se rozvibruje při plné akceleraci na 5,6 stupen nad 1500 ot. Diagnostika čistá...Udržovano, servisovano...Dělá to delší dobu, naftou to není...Kola zkoušeny, vnitřní klouby, spojka, vše Ok. Napadá něco někoho?
Na 13 polové je i trvalý proud, samostatná kostra,,,, německá norma- pro karavany...
Také to jde zjistit ve škodovce podle VIN-PR čísel, zda má přípravu, nebo nemá... S přípravou by tam mělo být, tuším, 1D7.
Origo má 13 polovou, alternátor s vyšším výkonem, větší chladič s vrtulemi, aspoň to dříve platilo....Někdo může tahat i karavan, proto...Za fabkou asi , ale nikdo...