Přejít na obsah

si.mi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení si.mi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Řeším stejný problém s motorem CLHA. Na rovině při 50ti na trojku venk. teplota 0 - 10st. motor cykluje přidává ubírá. Stačí menší kopeček tzn. více paliva a je to v pohodě, mírně zkopce méně paliva motor pravidelně cykluje. Při ubrání plynu vynechá pak přidá. Tuto záležitost pozoruji cca 3 roky ze začátku velmi sporadicky a postupně se to zhoršuje teď to dělá pravidelně. Volal jsem do PowerTEC kde mi dělali čiptuning a podle nich to dělá na 90% EGR. Cituji technika: čím více sešlápnete plyn tím více je EGR zavřený (méně ovlivňuje palivovou směs) a když plyn jen tak šolicháte je plně otevřen a při této poloze má zhoršený průběh regulace a neustále mění polohu. Teoreticky prý může pomoci aditivum Pro-Tec Oxicat (P1180) pro čistění výfukového systému od carbonu. Další řešení je čistění demontovaného egru, které je podstatně náročnější. Demontáž je ze spodu a bez zvedáku se patrně neobejdete. EGR může být vadný i elektricky, pak zbývá asi jen výměna. Nový VEMO je cca za 7tis. Já začnu aditivem. Vzhledem k tomu že jezdím pravidelně do práce trasu 16km městského provozu při malé zátěži myslím že bude EGR zanešený. Pokud to nepomůže přijde na řadu demontáž a čistka. Už se na to netěším.
×
×
  • Vytvořit nový...