-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
Takže 2 dny zpátky jsem byl měnit kola z letních na zimní plechy a ten den bylo cca 15 stupnu. Jel jsem Boskovice- Brno Ikea a světe div se...uplně normální jízdou za 5,1L na 100km,,,kolony, předjíždění a úplně jako vždycky. Zpět z pár zastávkami 6.1L. Druhý den 12stupnu,,,stejná trasa...tam 6,8L ..zpět 7.3 L ...no prostě zase tam kde jsem byl jako vždycky. Ted kde je chyba. Všechno mám po opravě a v cajku. Dnes konečně proběhla v autorizáku slavná vynucená regenerace DPF......výsledek úspěšný a vyčištěny saze na 2g z původních 78g. Zítra budu zkoušet spotřebu.
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
nene mám 4x4 a ta má 6ti kvalt. ok,,,dnes se chystám to trochu protáhnout ale to hlavní udělá asi až regenerace. no taky se divím, že mi ještě ani jednou nezasvítila a to z autem jezdím každý den. ten technik mi tam zas říkal ať to vezmu někam pořádně protáhnout aspoň 30 km a točím to nad 3000 otáček
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
jojo......nemyslím že odpálil ale prostě ho takto ucpal. ve škodovce říkali, že ta regenerace jejich technikem by měla určitě pomoct. je prostě potřeba s tím jezdit pod plynem a delší vzdálenosti, pak by tomu neměli občasný... pocuky... uškodit Takže jsem zvědavý zda se po vyčištění změní i spotřeba...o kolik to s takto ucpaným DPF může žrát víc? a také na jakou hodnotu zašpinění po tom to DPF spadne. Jinak ERG je zatím zdá se v pořádku. Technik mě také informoval, že strach z DPF je příliš přehnaný, zatím prý nikdy za dobu 6 let co on v tom servisu DPF neměnili. Jediný problém prý bývá když odejde Turbo a chrstne to tam olej.
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
Já tedy rozhodně jako šnek nejezdím , ted ty poslední 2 dny to byla jen zkouška jestli to vůbec dokáže jet za mín když pojedu co nejmín a nebudu to točit Ten DPF zřejmě odpálil kamarád od kterýho jsem auto koupil, jezdil sním totiž poslední rok jen 5km tam a 5km zpět ...někdy i jen 2km do Kauflandu a 2km zpět a jinak auto stálo.
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
Tak dnes kontrola v autorizáku,,,,, Rachot odstraněn....dělala to hliníková krytka manžety polosy na straně spolujezdce. Drží na dvou šroubech a jedna díra v hliníku ulomená. A co se týče spotřeby....diagnostika vše ok, pouze zanesený DPF filtr a hlásí to výměnu v PC ..nejvýšší hranice popílku 70g a já mám 78g už, takže příští pondělí jdu na vynucenou regeneraci ..........no prostě paráda. Tak uvidíme či to pomůže a bude to pak mít vliv i na spotřebu.
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
Takže dnes totální šnekojízda do práce cca 25km s jedním mírným kopečkem, výsledek 6,8l...............a to jen že jsem to bral pak z kopce bez plynu.
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
Ve středu to jde do škodovky na celkovou kontrolu i zanešení toho DPF filtru tak uvidím. Nehodil bys mi sem prosím nějaký odkaz kde se řeší spotřeba u té 4x4 s tímto motorem?, protože já nic tedy nenašel :)) Všechno o spotřebě jen předokolky. Díky
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
tak já tedy zkoušel včera se svým úplnýho šneka 50 km po rovině a nejmín jsem se dostal na 5.9l, ale když jedu normálně 40% kopec 60% z kopce..na mín jak 7.5l se nemám šanci dostat s zahřátým motorem a bez klimy, většinou to ukazuje stejně 8.0l a výš
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
říct*
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
Pořizoval jsem si ho, protože bydlím na výše položeném místě kde máme samé kopce a tužší zimy...a taky když nasněží tak nám to prohrnou od baráku nejdřív odpoledne a jelikož v 5 ráno vždy vyjíždím směr práce...tak to bývá problém :))) Každopádně jsem netušil, že je tam takový rozdíl. Před koupí jsem jel i s předokolkou k porovnání a musím žít, že má 4x4 je výrazně živější a jede lépe. Jinak dnes jsem projížděl úplně stejnou Octavii 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 i stejný rok 2010 a stejnými km, na naprosto stejné trase...a světe div se.... spotřeba úplně jinde. Po startu za studena spotřeba na volnoběh nevyskočila nad 0,7 h/l ....u mě 1,6 h/l..................a při uplně stejné jízdě jsem jel za 5,4 l ( jak totální šnek a téměr noha z plynu) a při svižnější jízdě 6,8 l. Fakt divné...nechápu.
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
Ten divný zvuk je slyšet pouze uvnitř od palubovky když se člověk zaměří
-
Problém se spotřebou 1.6 TDI CR 77 KW 4x4 2010
Zdravím Lidičky Píši sem ohledně mojí Octavie 2 1.6 TDI CR 77 KW 4x4. Vlastním toto autíčko cca 2 měsíce a jsem nešťastní ze spotřeby. Ať jedu krátké trasy či dlouhé trasy tak se nemohu i s vypnutou klimou dostat pod 7,5 litru/100km- a to musím mít hooodně lehkou nohu. Jinak 8L není problém. Zkoušel jsem dálnici - 130km/h...zařazená 6tka a zapnutý tempomat....výsledek 9.5 L na 100 km. Při studeném startu ukazuje spotřebu na volnoběh 1,6L/H...je to normální? Zahřáté 0.4-0.6 L/H kolísavě. Diagnostika nevykazuje žádné chyby,,,,auto na Maxidotu nic nehlásí...startuje a chová se normálně. Auto mam obuté na Originál Alu 15, tankuji jedině Vervu od Benziny. Proto vás prosím o Vaše názory a také jestli je tato spotřeba u tohoto motoru a 4x4 normální. Děkuji:))) Jinak auto je bez Chipu, najeto má 220 tisíc, do 185 tisíc ježděny pouze dálnice. Ještě sem zapomněl dodat, že jediné co je divné.....tak je slyšet nejvíce po startu a pak i za jízdy takový divný zvuk...jako když se tlačí tlak nebo tak něco, divně to vrní i když je climatronic či topení úplně vypnuté.
Grillex
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva