Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    115 témat v tomto fóru

    1. EGR ventil

      • 307 odpovědí
      • 77 081 zobrazení
    2. 1.6 TDI CR (77KW)

      • 458 odpovědí
      • 217 502 zobrazení
      • 63 odpovědí
      • 19 311 zobrazení
    3. Rozvody 1,6 TDI CR

      • 85 odpovědí
      • 26 966 zobrazení
    4. Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW

      • 150 odpovědí
      • 36 029 zobrazení
      • 152 odpovědí
      • 56 313 zobrazení
      • 174 odpovědí
      • 61 764 zobrazení
    5. Termostat

      • 20 odpovědí
      • 534 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 83 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 111 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 1 776 zobrazení
      • 127 odpovědí
      • 25 823 zobrazení
      • 24 odpovědí
      • 3 192 zobrazení
    6. Kolisanie otacok

      • 3 odpovědi
      • 392 zobrazení
    7. Motor zhasne

      • 0 odpovědí
      • 193 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 207 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 290 zobrazení
      • 34 odpovědí
      • 4 432 zobrazení
    8. Kontrolka žhavení

      • 6 odpovědí
      • 529 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 462 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 399 zobrazení
    9. Chiptunig 1.6 TDI CR

      • 68 odpovědí
      • 11 801 zobrazení
    10. P040200 a P145F00

      • 1 odpověď
      • 378 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 3 074 zobrazení
      • 474 odpovědí
      • 35 272 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Na to právě nikdo nedokáže odpovědět. Jisté je, že se to děje u poměrně velkého množství aut, jelikož se s tím setkal každý servis Škody nebo VW, kde jsem měl možnost o tom s mechaniky mluvit. Typicky se jim ty auta v servisu nahromadí v době, kdy udeří výraznější mrazy.   Jisté také je, že o tom ví VW, potažmo Škodovka, protože na to mají univerzální odpověď, kterou potom jednotlivé servisy papouškují zákazníkům, případně ji poskytuje zákaznická linka Škodovky.   Z toho logicky vyplývá, že to je problém, který nelze jednoduše odstranit výměnou některé komponenty. Kdyby to servisně vyřešit šlo, tak by to výrobce prostřednictvím servisů řešil a nesnažil by se to takhle zametat pod koberec.
      • přesně tak jak píše Jirka, u nás v satelitu loni v říjnu a pak znovu letos v lednu 4x BMV a 2x MB v noci ze čtvrtka na pátek, resp. 4x znovu BMV... (všechno vozy do max 3/4 roku stáří), že by majitelé koncernových aut byli tak zodpovědní a neměli klíčky v dosahu? prostě poptávka a cenovka vozu, tedy výnosnost s realizace v návaznosti na riziko....     asi to bude brzy  znovu, neb u nás nejsou ve městě, které má 12 tis. obyvatel, nikde kamery, ani městské, ani soukromé...  
      • Navštívit servis a požádat je o provedení aktualizace jednotky kessy pro Superba3 - kód zásahu: 33D8 a u Octávie3: 340C nebo jsou i jiné cesty.
      • Takže když dám vedle sebe 10 aut s tímhle motorem a budou jezdit jen trasy ráno 6km tam a večer to samé zpět, tak by u všech měl být tenhle problém, ale realita je taková, že u všech se to neobjeví. O jednom s tímhle stylem jízdy vím a problém s přibýváním právě nemá. Asi to bude taková záhada TSi
      • Líbí... Jirko co je potreba aby to fungovalo na MR 2016?
    ×