Přejít na obsah

LukysXR

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení LukysXR

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Nejlepší řešení, dodělat to co v Mladé Boleslavi zapoměli. Ja po všem co jsem vyměnil snad vše. Započal tuto práci.
  2. GO mé Octavy dopadlo takto. Již hotová. Jinak máme stejnou barvu...
  3. Říká se práce na koleňe, ale já tahal nápravu v sedě na klíně.
  4. Horní ramena máš kradší o 3mm než spodní ramena. U oreginálních ramen jsoubrozlišeny zářezi na konci ramene na jedné straně té vidlice. Krádké rameno 1 zářez delší rameno 2 zářezy. Okem nerozeznatelné. Pouze podle těch výrobních zářezů a nebo metrem. V nahražce zářezy chybí a obvykle i prodéjci sami nevědí, co prodávají a myslí si, že všechny 4ks ramen jsou stejné, ale není tomu tak. Jinak k tomu zázemí mám ho uplně standartní a to je garaž.
  5. Ja měl všechny 4ks L/P strana origo silenbloky. Kloubky pry byly statši verze u novších ročniku nahrazeny silenbloky, ktere se již nezadírají. Silenblok se bude zřejmě na gumě kroutit stále než se stářim utrhne, kloubek se zadře a praskne ramínko. Za mně nalisovat silenbloky. Dal jsem nové a není žáfný problém. Vlastně jsem přelisoval všechno co na zadni nápravě šlo vyměnit a prvotní problém nevyřešen s odklony. Pak už mi došla trpělivost, pustil se do výroby stavitelných spodních ramen a po realizaci problém vyřešen. Na geometrii pochvala a vše nastaveno do továrních hodnot. Kola jsou rovně.
  6. Vzhledem k tomu, že nikdo neporadil, žádné řešení, tak jsem se rozhodl zakoupit 2ks nových ramínek a vyrobit si na nich na každou stranu seřizování odklonů kol.
  7. Jak zadřené uloženi na těch dvou pomocných raminkách jsou přece s každé strany silenbloky u napravnice v rameně a na druhé straně v těhlici neboli v hlavním rameně, je to prošrubováno na pevno šroubem, co se tam teda zadírá?
  8. Zdravim všechny majitele OC I 4x4 a zároveň se na vás obracim s radou ohledně zadní nápravy, dělal jsem snad kompletní repas a již po 3 jsem ji znova rozebral a to z důvodu, že mám lehce zadní kola do A. Proběhla výměna ložisrk v nábojích, brzd, trubiček hadiček, stabil. Tyček, pružin, hlavních silenbloků atd. Stále odklony špatne na geometrii. Vím, že to nejde seřizovat, ale pevně věřím, že to něčím lze ovlivnit. Přece to tak z Mladé boleslavi nevyjelo, najde se někdo mezi váma kdo se tim už zabýval a poradí co stím?
×
×
  • Vytvořit nový...