Jump to content

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1,757 topics in this forum

  1. Alu kola 1 2 3 4 7

    • 151 replies
    • 76.8k views
    • 118 replies
    • 152.2k views
  2. Jaký výfuk na OI 1 2 3 4

    • 81 replies
    • 52.9k views
  3. Komplet brzdy 1 2 3 4 44

    • 1.1k replies
    • 288.7k views
  4. Volba tlumicu 1 2 3 4 25

    • 608 replies
    • 217.8k views
  5. Zadní ložiska 1 2

    • 32 replies
    • 34.2k views
  6. Přední ložiska 1 2 3 4 8

    • 195 replies
    • 121.5k views
  7. Letní pneu 1 2 3 4 13

    • 303 replies
    • 113.6k views
  8. BRZDOVE TRMENY - BARVENI 1 2 3 4 20

    • 477 replies
    • 259k views
  9. Rozmer alu Octavia I 1 2

    • 28 replies
    • 25.2k views
  10. Zimní pneu 1 2 3 4 25

    • 618 replies
    • 106.7k views
    • 60 replies
    • 20.6k views
    • 23 replies
    • 4.1k views
    • 8 replies
    • 779 views
  11. sada ucpávek podvozku

    • 3 replies
    • 3k views
    • 32 replies
    • 49.7k views
  12. Vůle v řízení 1 2

    • 44 replies
    • 18.1k views
    • 1 reply
    • 605 views
    • 2 replies
    • 1.4k views
    • 14 replies
    • 5.8k views
    • 0 replies
    • 615 views
    • 1 reply
    • 926 views
    • 5 replies
    • 1.2k views
  13. zvednuti octavie 1 2 3 4 9

    • 224 replies
    • 126.6k views
    • 60 replies
    • 18.2k views


  • Aktuální příspěvky

    • Jen dodám jak jsem nakonec Dashcam dořešil já: (možná je to lehce offtopic ale třeba se to někomu hodí) - Kameru Viofo A129 Pro Duo jsem si nejdřív nalepil a připojil jen tu přední - kabel vedl tak nějak dočasně jen zastrčený za lištou aby to moc netrčelo, pod šuplíkem spolujezdce až k zapalovači, nebylo to ideální ale zas nějak extra to netrčelo -- zapojene do zapalovace znamena, že jsem ji po každé jízdě musel z USB vypojit a pro nahrávání zase zapojit, vydržela natáčet i několik dní (když jsem zapomněl rozpojit USB) ale autobaterii jsem nikdy nevytřískal - jak zapojit kameru rovnou do pojistkové skříně přes sadu na to jsem došel, objednal sadu, jenže k zapojení zadní kamery už jsem žádné nápovědy nenašel - kudy vést kabel a jak to provést -- napájecí sada (správně zapojená do pojistkové skříně přes pojistkové odbočky) umí automaticky po vypnutí zapalování buď kameru vypnout nebo přepnout na energeticky úspornější parkovací režim (vybírá se v menu kamery), navíc je tam pojistka která při nízkém napětí kameru vypne předtím než se vybije autobaterie - využil jsem tedy nakonec služby pána který montuje parkovací senzory, kamery atd. ve své dílně v Praze 5, za jedno odpoledne a cca 2500 mi skrytě zapojil přední i zadní kameru tak že nikde nekoukají dráty a kamera je napájena přes napájecí sadu (kameru a sadu jsem dodal já, on pojistkové odbočky), velmi korektní pán, dobře odvedená práce, ale čekačka je tam třeba měsíc dva, má tam i přesný kalendář kdy co montuje
    • Zobrazení rychlosti ventilátoru v režimu AUTO   Show A/C blower speed when in AUTO       *YES* / NO
    • 0.0 nic to nebude, i to natočení svíčky do přípravku bude v tom kvantu svíček stát pár centů a to asi rozhodlo, že se to už nedělá. Pokud by to totiž mělo takový vliv a byla by to nutnost pro chod motoru, originál ND s logem VW by byly taky přesné.  Možná ale koncern to taky dělá tak, že ve výrobě skutečně dává přesné svíčky s ohledem na dodržení flotilových emisí, a do ND klidně dá levnější nepřesné, protože emise v provozu po nějakých 4 letech/60tkm už nemusí řešit. 
    • Já bych řekl, že nejde o řezání závitu, ale o navaření vnější elektrody. Natočí část svíčky se závitem do přípravku a na pořád stejné místo (vzhledem k připravku) přivaří elektrodu. Stačí dbát jen na polohu přípravku ve svařovacím automatu. Náklady 0,0 nic.
    • › Čtenáři německého motoristického magazínu auto motor und sport zvolili model ŠKODA FABIA nejhezčím vozem ve své kategorii› Čtvrtá generace vozu FABIA zaujme emocionálním designem a velkorysejším prostorem› Nejvýraznější designové prvky: nový model FABIA charakterizují dynamické proporce, skulpturální tvary a ostře řezané přední světlomety a zadní světla s LED technologií ŠKODA FABIA Čtenáři německého motoristického časopisu auto motor und sport zvolili v rámci ankety Autonis nový model ŠKODA FABIA za nejlepší designovou novinku roku 2021. Čtvrtá generace tohoto úspěšného modelu se v kategorii malých vozů prosadila mezi šesti konkurenty. FABIA zaujme emocionálním vzhledem, velkorysým prostorem a krystalickými prvky typickými pro vozy ŠKODA. […] Článek ŠKODA FABIA nejlepší designová novinka roku 2021 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Create New...