Jump to content

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.

1,736 topics in this forum

    • 115 replies
    • 108,566 views
  1. Alu kola 1 2 3 4 6

    • 145 replies
    • 58,219 views
  2. Jaký výfuk na OI 1 2 3

    • 74 replies
    • 38,573 views
  3. Komplet brzdy 1 2 3 4 44

    • 1,083 replies
    • 255,976 views
  4. Volba tlumicu 1 2 3 4 25

    • 608 replies
    • 187,232 views
  5. Tažné zařízení na OI 1 2 3 4 8

    • 184 replies
    • 58,603 views
  6. Zadní ložiska 1 2

    • 32 replies
    • 24,497 views
  7. Přední ložiska 1 2 3 4 8

    • 195 replies
    • 104,899 views
  8. Letní pneu 1 2 3 4 13

    • 303 replies
    • 97,887 views
  9. BRZDOVE TRMENY - BARVENI 1 2 3 4 20

    • 477 replies
    • 201,360 views
  10. Rozmer alu Octavia I 1 2

    • 28 replies
    • 17,014 views
  11. Zimní pneu 1 2 3 4 25

    • 618 replies
    • 87,161 views
    • 2 replies
    • 359 views
    • 74 replies
    • 8,596 views
    • 46 replies
    • 18,553 views
    • 9 replies
    • 1,339 views
    • 86 replies
    • 32,377 views
    • 16 replies
    • 3,137 views
    • 1 reply
    • 219 views
    • 83 replies
    • 47,176 views
    • 0 replies
    • 378 views
    • 0 replies
    • 397 views
    • 1 reply
    • 517 views
  12. pneu Fulda Carat Exelero

    • 1 reply
    • 1,346 views
  13. Mazání šroubů kol 1 2 3 4

    • 79 replies
    • 27,595 views


  • Aktuální příspěvky

    • peto105L - Ty máš taky SII facelift ? Takže stačí povolit jen 3 šrouby (v dílenský příručce je 6 šroubů) ? Takže chápu, že sis akorát sundal plastovej podběh od kola aby ses na ty šrouby dostal, ale nárazník dolu nemusel... ?!
    • Ahojte, má někdo zkušenost s těmito výbojkami? Jsou opravdu tak dobrý? :) Má cenu je kupovat? Nebo bohatě stačí základní? Musím je vyměnit a furt nejsem rozhodnutej. Auto má 200000 km.Dík za radu 
    • Mne realna sedi s PP. Meral som to viac krat. Na poslednu nadrz sa mi podarilo spravit 1000 km.
    • Jde o to jak to snima tu teplotu, myslim ze to je nejak vypoctena, HW cidlo tam podle mne neni ...
    • Předchozí majitel zřejmě v obavě o odcizení vozidla pomocí OBD2 zásuvky odpojil K- diagnostický vodič z OBD zásuvky a připojil ho na skrytý spínač, který při prodeji odstranil. Pokud jsou pod tou izolačkou všechny ty šedobílé dráty spojeny, tak asi nebude třeba žádného zásahu. Jeden vodič by měl jít ke konektoru autorádia (T8d - pin 3). Pokud je ve voze koncernové rádio, tak slouží k jeho diagnostice. Další vede na hnědou svorkovnici na centrální řídicí jednotce vozu (XS4 - T18a - pin 1).
×
×
  • Create New...