Jump to content

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.

    1,737 topics in this forum

    1. Alu kola

      • 145 replies
      • 55,858 views
    2. Jaký výfuk na OI

      • 74 replies
      • 36,789 views
      • 113 replies
      • 102,739 views
    3. Komplet brzdy

      • 1,083 replies
      • 252,130 views
    4. Volba tlumicu

      • 608 replies
      • 182,855 views
    5. Tažné zařízení na OI

      • 184 replies
      • 56,416 views
    6. Zadní ložiska

      • 32 replies
      • 22,954 views
    7. Přední ložiska

      • 195 replies
      • 102,325 views
    8. Letní pneu

      • 303 replies
      • 95,819 views
    9. BRZDOVE TRMENY - BARVENI

      • 477 replies
      • 197,503 views
    10. Rozmer alu Octavia I

      • 28 replies
      • 15,730 views
    11. Zimní pneu

      • 618 replies
      • 85,219 views
      • 0 replies
      • 26 views
      • 1 reply
      • 91 views
    12. pneu Fulda Carat Exelero

      • 1 reply
      • 922 views
    13. Mazání šroubů kol

      • 79 replies
      • 25,635 views
      • 55 replies
      • 11,686 views
      • 0 replies
      • 210 views
      • 0 replies
      • 294 views
      • 0 replies
      • 338 views
      • 73 replies
      • 53,051 views
    14. Neprijemne trasenie

      • 3 replies
      • 1,102 views
    15. Tvrdý podvozek

      • 29 replies
      • 7,518 views
      • 0 replies
      • 296 views
      • 6 replies
      • 2,477 views


    • Aktuální příspěvky

      • kdyby byl zájem,mam jednu na prodej,slape jak ma,z výroby už se silnejsimi nyty,nerozebírána ,takže nehuci,duu r.v. 2004. Repase jsou na nic,musi se vymenit vsechna loziska a to nikdo nedela.Sz.
      • Zdravím všechny,  jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°.    Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.   Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.   P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.
      • Ty mám taky a na můj model 2013 padnou jako ulité bez jakýchkoliv úprav. 
      • Bohužel nelze :-(
      • Tak už jsou k dispozici nové mapy West V11 2019 pro Amundsen - RNS310. Zajímavé je že je nevydal VW. Že by VW přestal podporovat starší navigace?
    ×