Jump to content

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.

    1,739 topics in this forum

    1. Alu kola

      • 145 replies
      • 56,995 views
    2. Jaký výfuk na OI

      • 74 replies
      • 37,636 views
      • 113 replies
      • 105,295 views
    3. Komplet brzdy

      • 1,083 replies
      • 253,924 views
    4. Volba tlumicu

      • 608 replies
      • 184,973 views
    5. Tažné zařízení na OI

      • 184 replies
      • 57,476 views
    6. Zadní ložiska

      • 32 replies
      • 23,716 views
    7. Přední ložiska

      • 195 replies
      • 103,615 views
    8. Letní pneu

      • 303 replies
      • 96,798 views
    9. BRZDOVE TRMENY - BARVENI

      • 477 replies
      • 199,389 views
    10. Rozmer alu Octavia I

      • 28 replies
      • 16,351 views
    11. Zimní pneu

      • 618 replies
      • 86,141 views
      • 0 replies
      • 99 views
      • 0 replies
      • 134 views
      • 0 replies
      • 206 views
      • 1 reply
      • 282 views
    12. pneu Fulda Carat Exelero

      • 1 reply
      • 1,114 views
    13. Mazání šroubů kol

      • 79 replies
      • 26,610 views
      • 55 replies
      • 12,239 views
      • 0 replies
      • 408 views
      • 0 replies
      • 505 views
      • 0 replies
      • 539 views
      • 73 replies
      • 53,859 views
    14. Neprijemne trasenie

      • 3 replies
      • 1,331 views
    15. Tvrdý podvozek

      • 29 replies
      • 7,979 views


    • Aktuální příspěvky

      • Zdravim.. od kúpy auta (cca rok dozadu) mi regenerovalo dpf každých 500km čo bolo normal.. asi 2 týždne dozadu mi začalo skoreh regenerovať nechápal som ale tak povedal som si ok.. začal som to častejsie sledoval a meral som si km.. zničoho nič mi regeneruje od 150 do 200km čo je brutálne málo.. áno jazdím mesto ale aj okrsky sem tam dialnice.. no vždy vždy vždy ked idem mimo mesta tak si dávam radenie v manualy (mám dsg) a vždy idem na 5ke od 2000 do 2500 otáčok) takže nedusim ho.. vždy ked mi aj auto regeneroval tak som išiel na dialnicu/rýchlostnú cestu a vždy som išiel na 2500 ot. až kým regenerácia neskončila.. čiže neberem svoje auto na lahkú váhu a robim vždy potrebné veci aby neboli neskoršie problémy.. viete mi niekto vysvetliť kde je problém? Dočital som sa niekde ze by sa mohlo jednať o zlom snímači diferenčného tlaku.. ibaže každý kto s tým mal problém tak mu vyhadzovala kontrolka dpf motora a žhavenia.. mne nič nesvieti ani mi dpfko nikdy nesvietilo vsetko ide ako má.. btw.. asi v rovnaký týžden kedy začalo často regenerovat tak mi zrejme odišli výrivé klapky v sani po naštartovaní mi tam začali šuchať asi prvych cca 10sekund potom to prestalo.. vytiahol som šteker z klapky a odvtedy to nerobí žiadna kontrolka ani nesvieti ( samozrejme vo vcds su chyby klapky ale všetko ide bez problémov) dnes poobede auto napichnem nia diagnostiku a uvidím či tam bude niečo zvlaštne
      • Dík za odpoveď. Po facelifte 1.4 TDI PD. Vieš mi taký modul (čo je na trhu) doporučiť?
      • Podle me těžko povedet. Záleží na co to člověk chce a jak s tím bude primárně zacházet. Me například akorát odešlo turbo a myslím, ze nebýt přehrání SW, nemusel bych kupovat nové. Když se tomu dává, někde si to někdy něco vezme a nemusí to být nutne vždy jen turbo. Celá rada jiných konsekvenci.   Otázka je ale jiná? Udelal bych to znovu? Jasne ze ano a také ze udělám. Chystám se na dieselové RS 4x4 135 kw 6 dsg a přehrání SW bude jedna z prvních věci. Podle me to za to stojí. Kdo chce mít narachlejsi opici, musí koupit víc banánu :). 
      • Zdravím,   chtěl jsem se zeptat. Uvažuji o chipu na 135Kw s 6st DSG nájezd 151 000 Km. Nevím, ale zdali už auto nemá na takový chip zbytečně vysoký nájezd km a tedy nehrozí nějáké nebezpečí poruchy? Co myslíte?   Díkyw
      • Díky za informace o motoru. Nějak mě ten masochizmus nepustil a rozhodl jsem se vyměnit motor. Až bude dokonáno (snad úspěšně), udělám rozborku mrtvého motoru a pokud bude zájem, nějaké fotky sem přidám - rychlá inspekce třetího válce ukázala zaolejovanou a zničenou zapalovací svíčku s chybějící uzemňovací elektrodou a patou izolátoru, olejem zalité sací ventily (v uzavřeném stavu) a na povrchu pístu není vidět nic jiného než hladina oleje. Jinak jsem se poslední dobou snažil zjistit nějaké další info o podobných závadách maloobjemových TSI od různých mechaniků z okolí. Víceméně zkušenosti žádné, páč většina z nich odmítá tyto motory opravovat.    Nevíte někdo, jaká by mohla být šance, že to vše přežil katalyzátor? S vyndaným motorem a převodovkou je k němu velmi dobrý přístup, jen se mi to nechce preventivně měnit, když díl od Bosalu stojí cca 12k CZK. Jak uvádím výše, v posledních chvílích motoru se projevil onen varovný zápach síry / zkažených vajec.  
    ×