A nehrozi motoru TDi treba zavzdusneni nebo jiny problem s cerpadlem, kdyz bych vypinac zapomenl zapnout? TDi maji jen vysokotlake cerpadlo a to je prece pohanene od motoru.
Co se tyce budiku, tam je podle me nevyhoda, ze se nic nerozsviti a zlodej okamzite vi, ze je neco odpojene, nebo ne?
TDI mají sice čerpadlo poháněné motorem, ale má mj i ventil na naftu a ten při přerušení uzavře naftu a je konec.
U těch budíků záleží an tom, co je blokováno, prča je přes to relátko hodit K-line, to si pak můžou načítat kód jak chtěj, ale stejnak se nespojí budíky s RJ motoru, pak je možnost blokovat vedení od cívky, ale bohužel u starších ročníků je Dojezdový režim, takže se dá kod zadat přímo do budíků a immo v klíči nepotřebuješ.
Spíš je dobrý, jak už tu něldo psal, tak přerušit spínané napajení RJ motoru, je to nenápadné.
Tzn. ze bys vypnul napajeni cerpadla? Treba nekde za pojistkou nebo za spinacim relatkem palivoveho cerpadla? Tim vypne i uzaviraci palivovy ventil? U ridici jednotky motoru se trochu bojim, aby to zbytecne nezapisovalo chyby do diagnostiky. Zkusil jsem, jen tak pokusne, odpojit pojistku c. 29, je to pojistka napajeni ridici jednotky motoru, motor nestartoval, ale svitila mi kontrolka ASR a nevim proc, po zapojeni pojistky vsechno zase OK.
Asi zkusim odpojit tu RJ motoru, ale nevim presne kde, kazdopadne idealni je asi blokovat to cerpadlo a k tomu jeste neco, treba tu RJ-nemas zkusenosti, ktery kabel to je? Nebo aspon presne umisteni RJ?