Jump to content

3,330 topics in this forum

    • 130 replies
    • 47,384 views
    • 314 replies
    • 135,234 views
    • 197 replies
    • 196,679 views
    • 218 replies
    • 132,496 views
    • 131 replies
    • 80,379 views
  1. Vybíjení baterie 1 2 3 4 10

    • 238 replies
    • 96,822 views
    • 191 replies
    • 143,723 views
  2. Jakou autobaterii? 1 2 3 4 20

    • 484 replies
    • 208,322 views
    • 278 replies
    • 117,684 views
  3. LED denní svícení 1 2 3 4 6

    • 133 replies
    • 53,059 views
    • 692 replies
    • 254,997 views
    • 139 replies
    • 221,008 views
    • 474 replies
    • 141,294 views
    • 351 replies
    • 135,048 views
    • 74 replies
    • 47,548 views
  4. Zarovky H4 1 2 3 4 27

    • 663 replies
    • 178,237 views
    • 146 replies
    • 330,303 views
  5. Komfort III-799B!!!!!!!! 1 2 3 4 23

    • 563 replies
    • 210,862 views
    • 477 replies
    • 159,954 views
  6. Tempomat - poruchy, závady 1 2 3 4 13

    • 310 replies
    • 115,379 views
    • 0 replies
    • 161 views
    • 488 replies
    • 160,760 views
    • 19 replies
    • 5,416 views
    • 1 reply
    • 462 views
  7. Výměna budíků 1 2 3 4 5

    • 119 replies
    • 73,086 views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím. Hledal jsem a nic jsem nenašel, proto zakládám nové téma. Přestal mi hrát výškový repro u spolujezdce u o2.Shodou okolnosti známy prodává díly ze stejného typu auta tak ho zkusím předělat. Chci se zeptat jak probíhá výměna když tam budu dávat origo reproduktor? Musím ten starý nějak vycvaknout? A nový se tam musí něčím uchytit, nebo tam bude sedět? Díky za každou odpověď
    • Takže se nám projevila již prvni vada. Auto má najeto přesně 1500 km. A od cca 1200 zacaly pri jemném dobrzdovani v dalnicnich rychlostech vibrovat brzdy. Je to cítit jak ve volantu, který se jemně hýbe ze strany na stranu, tak i v pedálu brzdy.   Toto není moje první nové auto, ale nikdy se mi nic podobného nestalo.   Nesetkal se s tim nekdo?
    • Ten magnetický kroužek je pro zabezpečení, aby chytří jedinci nákladních vozidel nenatankovali AD-Blue kam nepatří, myšleno nádrž na naftu, nákladní vozidla tento magnet u nádrže na AD-Blue nepotřebují - je již integrován v hrdle nádrže. Osobně jezdím tankovat AD-Blue na čerpačku EW - Euro Wag, žádný extra průtok tam není a tak není důvod mít strach z přetečení. Jezdil jsem 6 let kamionem a nezažil jsem čerpačku kde by byl průtok 40l za minutu u AD-Blue..... a to po celé Evropě.
    • https://www.auto.cz/tazne-zarizeni-novych-automobilu-proc-uz-nekde-s-kouli-nepochodite-128002
    • Za vsetkym hladajte emisie tj EU, a nieco aj usetri automobilka. 
×
×
  • Create New...