3 372 topics v tomto fóru

    • 448 odpovědí
    • 153 720 zobrazení
    • 127 odpovědí
    • 53 860 zobrazení
    • 276 odpovědí
    • 91 873 zobrazení
  1. Jakou autobaterii?

    • 483 odpovědí
    • 181 351 zobrazení
  2. Zarovky H4

    • 663 odpovědí
    • 157 768 zobrazení
    • 146 odpovědí
    • 274 989 zobrazení
    • 188 odpovědí
    • 104 346 zobrazení
  3. Vybíjení baterie

    • 232 odpovědí
    • 62 540 zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 32 633 zobrazení
  4. Maxidot - dodělání

    • 455 odpovědí
    • 107 996 zobrazení
    • 192 odpovědí
    • 92 800 zobrazení
    • 265 odpovědí
    • 81 232 zobrazení
    • 346 odpovědí
    • 110 434 zobrazení
    • 194 odpovědí
    • 125 191 zobrazení
  5. LED denní svícení

    • 132 odpovědí
    • 35 489 zobrazení
  6. Komfort III-799B!!!!!!!!

    • 563 odpovědí
    • 184 064 zobrazení
    • 477 odpovědí
    • 138 423 zobrazení
    • 122 odpovědí
    • 25 957 zobrazení
    • 138 odpovědí
    • 174 574 zobrazení
    • 235 odpovědí
    • 67 259 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7 719 zobrazení
  7. zásuvka 12V odpojení

    • 10 odpovědí
    • 3 416 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 960 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 106 zobrazení
  8. Výměna řídící jednotky

    • 11 odpovědí
    • 14 771 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?