Jump to content

Elektrika


3,372 topics in this forum

    • 207 replies
    • 354.5k views
  1. Tempomat - poruchy, závady 1 2 3 4 13

    • 314 replies
    • 180.6k views
    • 368 replies
    • 223.5k views
    • 158 replies
    • 186.7k views
    • 483 replies
    • 231.4k views
    • 323 replies
    • 241.5k views
    • 133 replies
    • 120.5k views
    • 2 replies
    • 1.6k views
    • 487 replies
    • 293.6k views
    • 230 replies
    • 198.8k views
    • 212 replies
    • 277.4k views
  2. Vybíjení baterie 1 2 3 4 10

    • 239 replies
    • 201.6k views
    • 693 replies
    • 348.5k views
    • 278 replies
    • 182.5k views
  3. LED denní svícení 1 2 3 4 6

    • 133 replies
    • 105.5k views
    • 139 replies
    • 305.1k views
    • 472 replies
    • 209.5k views
    • 74 replies
    • 88k views
  4. Zarovky H4 1 2 3 4 27

    • 663 replies
    • 238.4k views
    • 146 replies
    • 422.7k views
  5. Komfort III-799B!!!!!!!! 1 2 3 4 23

    • 558 replies
    • 287.9k views
    • 31 replies
    • 15.5k views
    • 1 reply
    • 114 views
    • 38 replies
    • 50.1k views
    • 11 replies
    • 13.1k views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdar borci potřebuji radu,při větší rychlosti cca 70km se mi začne mlžit okno a přestane foukat ventilátor ,do 50km vše funkční,už jsem vyměnil i předřadný odpor ale problém přetrvává(jako by se přivřela klapka na přívod vzduchu)ale nevím který servo motorek to je a kde ho pod palubkou hledat.Díky za radu Zdeněk.
    • Jsou dvě V1.5 a V2.1, většinou ta 2.1 nefunguje 
    • 1. válec je u rozvodu, tedy nejblíž třeba k nádobce chladičové vody. P0303 je chyba zážehu na 3. válci. v 89 000 km už můžou být načaté nejen svíčky, ale i cívky. Pokud dojde na výměnu cívek, doporučil bych NGK, v případě, že budou i nové svíčky, pak NGK nebo originál VW AG (asi také výroba NGK), Brisk stojí za houby. Na výměnu to chce trochu víc času.
    • je to celé trapné , používám/používal jsem oznámení o opuštění oblasti a a také rychlosti, s nastavením na 0 km, co znamená že když se pohne auto došlo avízo. Používal jsem také čtení zpravodajský webů i toho fóra přes RSS čtečku v autě, nastavení bylo přes web, dnes již bohužel ... je to smutná situace.
    • Nie je jediná vec v ktorej by nová aplikácia bola lepšia ako stará, ale vo veľa veciach je horšia, preto ma vypnutie webu Škoda Connect a zrušenie starej aplikácie nenormálne serú.
×
×
  • Create New...