3 374 topics v tomto fóru

      • 448 odpovědí
      • 154 969 zobrazení
      • 127 odpovědí
      • 54 926 zobrazení
      • 276 odpovědí
      • 92 774 zobrazení
    1. Jakou autobaterii?

      • 483 odpovědí
      • 182 136 zobrazení
    2. Zarovky H4

      • 663 odpovědí
      • 158 353 zobrazení
      • 146 odpovědí
      • 277 633 zobrazení
      • 188 odpovědí
      • 105 863 zobrazení
    3. Vybíjení baterie

      • 232 odpovědí
      • 63 308 zobrazení
      • 72 odpovědí
      • 33 096 zobrazení
    4. Maxidot - dodělání

      • 455 odpovědí
      • 108 774 zobrazení
      • 192 odpovědí
      • 93 871 zobrazení
      • 265 odpovědí
      • 82 182 zobrazení
      • 346 odpovědí
      • 111 570 zobrazení
      • 194 odpovědí
      • 127 878 zobrazení
    5. LED denní svícení

      • 132 odpovědí
      • 36 026 zobrazení
    6. Komfort III-799B!!!!!!!!

      • 563 odpovědí
      • 185 130 zobrazení
      • 477 odpovědí
      • 139 079 zobrazení
      • 122 odpovědí
      • 26 535 zobrazení
      • 138 odpovědí
      • 176 457 zobrazení
      • 235 odpovědí
      • 68 069 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 34 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 42 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 48 350 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 68 zobrazení
    7. Kontrolka dobíjení

      • 71 odpovědí
      • 26 292 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.