Přejít na obsah

richardnovak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení richardnovak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Octavia II. 2L diesel 103 Kw DSG, stála vonku asi mesiac, vybila sa autobatéria, po nabití batérie ani šktr, svietia kontrolky ESP, Servo, Páka DSG vždy zablokuje v P. Display hlási dajte páku do P, N pri štartovaní, ale v P je zablokuje. Štartér ani škrt. Diagnostika hlási chybu komunikácie s mechatronikou. Auto nemá dorábaný alarm. Kábel k mechatronike vizuálne nepoškodený, prosím o radu.
  2. Neviem, v tom sa nevyznám, to je nový motor, to bola posledná verzia Octavie II.
  3. Podarilo sa mi vyjazdiť nádrž na ceste do Nemecka, palubný počítač ukazoval dojazd 0 km, ale motor išiel pravidelne. Po dotankovaní plnej nádržě som pokračoval v jazde ale motor nemá taký ťah ako predtým, a zdá sa mi aj hlučnejší. Po vyjazdení 1/2 nádrže som dotankoval na Aral pumpe do plna, situácia sa trochu zlepšila, ale auto stále nejazdí ticho a živo ako predtým. Pri nízkych otáčkach sa mi zdá chod neprevidelný a objavili sa nepravidelné zvuky, ktoré tam doteraz neboli, ale nič agresívne. Auto riadne štartuje a priradení DSG prevodovky mám pocit, že prevodovka viac vytáča motor kým preradí rýchlosť na vyšší prevodový stupeň, ako keby sa ten voz snažil nahradiť ten výkon zvýšením otáčok.Prosím o fundovanú radu, čo by to mohlo byť a ako z toho.
×
×
  • Vytvořit nový...