Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..

1 777 topics v tomto fóru

  1. Alarm

    • 238 odpovědí
    • 67 214 zobrazení
    • 362 odpovědí
    • 76 490 zobrazení
    • 203 odpovědí
    • 51 949 zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 15 557 zobrazení
    • 665 odpovědí
    • 152 004 zobrazení
  2. Parkovací asistent

    • 1 208 odpovědí
    • 299 393 zobrazení
    • 411 odpovědí
    • 97 939 zobrazení
    • 372 odpovědí
    • 138 005 zobrazení
    • 302 odpovědí
    • 95 090 zobrazení
    • 538 odpovědí
    • 196 876 zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 19 340 zobrazení
  3. Chyby na VAGu

    • 146 odpovědí
    • 52 622 zobrazení
  4. OII topení PTC

    • 300 odpovědí
    • 96 049 zobrazení
    • 204 odpovědí
    • 78 542 zobrazení
  5. MaxiDOT

    • 603 odpovědí
    • 129 035 zobrazení
    • 236 odpovědí
    • 105 320 zobrazení
    • 762 odpovědí
    • 225 919 zobrazení
    • 108 odpovědí
    • 35 618 zobrazení
  6. LED osvětlení RZtky

    • 257 odpovědí
    • 75 777 zobrazení
    • 299 odpovědí
    • 83 711 zobrazení
    • 555 odpovědí
    • 140 135 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 22 726 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 87 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 166 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 148 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?