Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..

    1 766 topics v tomto fóru

      • 51 odpovědí
      • 16 255 zobrazení
      • 376 odpovědí
      • 78 540 zobrazení
    1. OII topení PTC

      • 307 odpovědí
      • 97 057 zobrazení
      • 302 odpovědí
      • 84 681 zobrazení
    2. Chyby na VAGu

      • 147 odpovědí
      • 53 523 zobrazení
      • 544 odpovědí
      • 199 997 zobrazení
      • 109 odpovědí
      • 36 784 zobrazení
      • 763 odpovědí
      • 227 797 zobrazení
      • 666 odpovědí
      • 153 283 zobrazení
    3. Alarm

      • 238 odpovědí
      • 68 025 zobrazení
      • 203 odpovědí
      • 53 389 zobrazení
      • 1 208 odpovědí
      • 301 526 zobrazení
      • 411 odpovědí
      • 99 065 zobrazení
      • 372 odpovědí
      • 138 988 zobrazení
      • 302 odpovědí
      • 96 466 zobrazení
      • 65 odpovědí
      • 20 171 zobrazení
      • 204 odpovědí
      • 79 343 zobrazení
    4. MaxiDOT

      • 603 odpovědí
      • 130 074 zobrazení
      • 236 odpovědí
      • 108 395 zobrazení
    5. LED osvětlení RZtky

      • 257 odpovědí
      • 76 634 zobrazení
      • 555 odpovědí
      • 141 084 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 24 216 zobrazení
      • 23 odpovědí
      • 3 281 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 57 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 11 064 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.