Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2 065 témat v tomto fóru

    • 889 odpovědí
    • 486,2k zobrazení
    • 83 odpovědí
    • 84,8k zobrazení
  1. OII topení PTC 1 2 3 4 17

    • 416 odpovědí
    • 221,9k zobrazení
    • 297 odpovědí
    • 161,2k zobrazení
    • 649 odpovědí
    • 234,3k zobrazení
    • 454 odpovědí
    • 193,7k zobrazení
  2. Instalace tempomatu 1 2 3 4 28

    • 692 odpovědí
    • 240,2k zobrazení
    • 1,3k odpovědí
    • 479,6k zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 51,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení
    • 328 odpovědí
    • 162,4k zobrazení
    • 463 odpovědí
    • 217,9k zobrazení
  3. Alarm 1 2 3 4 11

    • 274 odpovědí
    • 125,5k zobrazení
    • 430 odpovědí
    • 250k zobrazení
  4. Chyby na VAGu 1 2 3 4 7

    • 166 odpovědí
    • 121,2k zobrazení
    • 221 odpovědí
    • 129,3k zobrazení
  5. MaxiDOT 1 2 3 4 25

    • 617 odpovědí
    • 206,4k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 135,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 19,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 93,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 120 zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 59k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 24k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 116 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 205 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
    • Co jsi myslel tím chodit tankovat i den pred.vyplatou?
×
×
  • Vytvořit nový...