Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

kubaad

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Ještě k tomu zápachu. Klimatizace smrdí po plísní a vlhce - připomíná to mi to trochu vůni při žni obílí. Když smrdí např spojka je to štiplavý kouřový smrad.
  2. Jjj reklamovat můžeš v jakémkoliv AS, ale asi nejlepší je tam kde jsi koupil - má zkušenost. Rozhodně bych začal řešit okamžitě, protože máš povinnost v záručních podmínkách i v OZ reklamovat hned po zjištění závady. Kdybys odkládal mohli by se na tom v AS otočit a neuznat případnou reklamaci. No a co kdyby tato závada způsobila ještě větší závadu někde jinde na autě…. Ještě se připrav, že když už se ti na to v AS budou dívat a zjistí jakoukoliv příčinu závady tak budou chtít hned opravovat, protože přeci už mají auto rozdělané. Když odmítneš tak určitě budou chtít zaplatit demontáž pak montáž a při finální opravě zase demontáž – má zkušenost.
  3. to tě taky nepotěším. V zásadě záleží pouze na AS jak se k tomu postaví. Ověřeno i ze Škodovky. Po mých zkušenostech bych teď náhradní vůz řešil v rámci mobility. TJ někde mimo domov zavolat na linku Mobility, že auto má poruchu a říci jim že ať tě odtáhnou to pak máš nárok na náhradní vůz. Ale když už do servisu dojedeš s autem po vlastní ose tak se mobilita nevztahuje:(
  4. Ahoj, výměnu spojky jsem nakonec zaplatil i když auto bylo ještě ve 4 leté záruce. Skutečně spojka je vyloučená z prodloužené záruky. Ale ty jsi možná v jiné situaci. I když nejen právník 1. Auto je ještě v zákonné dvouleté záruce i když teď je to vlastně 6 měsíců. Nový OZ. Zde se řídí OZ nikoliv to co si dá Škodovka do uživatelského manuálu. 2. Auto jsi kupoval před 2 měsíci tedy bys mohl uplatňovat 6 měsíců na skryté vady. Ještě jsem řešil se soudním znalcem, ale ten mi řekl, že spojka se dá vinou řidiče odpravit velice rychle. Bohužel u ročních vozů nikdy nevíš, kdo s tím jezdil. Třeba stálo někde na autosalonu a složilo k zkušebním jízdám. A každý kdo si do auta sedne hned vyzkouší akceleraci… Osobně se k autu chovám taky hůře když vím, že ho za rok pošlu do světa než kdybych si ho měl nechat ještě dalších 5 let. Ale zpátky reklamuj/ řeš tam kde jsi auto koupil. To co tomu je a zda bude na záruku nebo ne se stejné uvidí až pro rozmontování. Jestli tam je nějaká konstrukční chyba tak na záruku. Jestli je spojka sjetá tak body 1 nebo 2. Ale buď si jistý že v AS ví kam se podívat, aby neuznal záruku. U mě malinko opálená lamela…. Případně můžeš ještě napsat na škodovku, ale tam tě odkáží zase na AS. Blbé na tom celé je to, že nebudeš moc chvíli jezdit autem a nejrychlejší je si vše zaplatit. Jinak na vyřízení je ze zákona 30 dní. A to být bez auta…. Vítej ve světě automobilového průmyslu :(((((
  5. no a to je právě to co znamená běžné opotřebení? Když výrobce poskytuje záruku na 4 roky nebo na 120 000 Km a auto se rozbije na 82 000 Km. Chápu to u baterie která se prostě vybije a užitím je opotřebená. A nebo jako kdyby v záruce odešlo turbo. To se taky přeci používáním opotřebuje. A jsem si jist, že na to se záruka vztahuje. Tedy v záruce turbo opraví. Nebo vám prodejce řekne že jste hodně šlapal na plyn a tím jste ho opotřeboval???
  6. 82 000 Km. Prakticky řídím 20 let a jezdil jsem s auty které měli najeto mnohem víc a spojka byla vždy OK.
  7. Ahoj, Byť mám Octavii 3 tak to uvedu sem protože to je obecný dotaz na škodovky. U mého auta mi lehce začal zadrhávat spojkový pedál (opravdu jen malinko) a protože mi končila prodloužená 4 letá záruka rozhodl jsem se po autorizovaném servisu požadovat záruční opravu. Kdyby to auto ještě nebylo v záruce tak to vůbec neřeším. Servis rozebral spojku a sdělil mi, že mám opálené lamely a talíře a že se to musí vyměnit a samozřejmě záruka se na to nevztahuje. Je jasné že jsem to nechal vyměnit za hezky velkou sumičku. Mám dva dotazy: 1.Jde nějak poznat z lamel a talířů spojky zda je to skutečně zralé na výměnu? Mám to nafoceno a mě osobně se to nezdálo moc poškozené, ale jsem neodborník 2.Má vůbec cenu kupovat k novému vozu prodlouženou záruku? Když vlastně na všechno škodovka může říci, že to bylo způsobeno nevhodným zacházením auta. Viz můj případ ze spojkou.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.