Dobrý den.
Po usilovném hledání jsem nenašel zcela jasnou odpověď na moji otázku, tak se zkusím zeptat tímto způsobem. Snad tím nikoho neurazím.
Zkusím to napsal co nejvíc stručně, ať z toho tady není sloh.😅 Zhruba 1-2 měsíce zpátky se mi ''rozpadlo'' turbo na RSu. Oprava proběhla způsobem repase turba, vyčistil se filtr pevných částic, výfukové potrubí a i oběh chladící kapaliny. Dále se na motoru vyměnilo těsnění, hydroštely a ještě pár dalších drobností okolo. Jelikož první oprava proběhla v neautorizovaném servisu a následné jednání servisu nebylo zrovna ''příjemné'', tak se následně v autorizovaném servisu Škoda ještě vyměnily hadice k turbu a těsnící kroužek EGR ventilu.
Auto jezdilo cca měsíc bez problému a dnes ráno se ozvalo pískání co je na videu níže. 🥲😭Pískání začíná cca od 1 700 otáček a zvyšuje se. Když se auto ohřeje, tak se intenzita pískání zmenší, ale furt je to podle mého názoru dost.
Jelikož si nejsem úplně jistý a ve Škodovce mi řekli, že nemají věštící kouli a na objednání si počkám měsíc, tak se ptám zde. Je mé pískání otázka turba nebo je to něco jiné? Chápu, že kouli tady asi taky nikdo pravděpodobně nevlastní, nicméně je možné, že se s tím někdo setkal a je ochotný se podělit se zkušenostmi.
Děkuji za každý názor. 🫡
velky_spatny.mp4
velky_spatny_2.mp4