Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Jenda97

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Zdravím všechny, prosím o radu ve věci malé účinnosti topení. Tohle téma už se tady řešilo, ale přesně moji závadu tu nejspíše ještě nikdo nepopisoval. Celá sranda začala nedávno, začal jsem cítit fridex z topení. Celý climatronic jsem tedy vyhodil z auta, potvrdila se moje domněnka o prasklém výměníku, ze kterého fridex tekl. Při té příležitosti jsem climatronic kompletně rozebral, vyčistil, vyměnil rozsypané molitany na klapkách. Zejména jsem se věnoval výparníku klimy, který byl neskutečně zaprasený, průchodnost vzduchu skrze něj byla bídná. Všechno jsem sesadil zpátky, koupil nový výměník topení, k tomu jsem ještě vyměnil kabinový filtr. Posléze jsem zjistil, že topení je studené. Motor (1.8T) je ohřátý na 90 stupňů, ale topení fouká vlažně. Obě hadice k výměníku topení jsou horké jak pětník, ale nedalo mi to a hadice jsem odpojil - z obou trubek výměníku se vyvalila voda, tudíž jsem vyloučil možnost nějaké vzduchové bubliny. Naštěstí jsem ještě nenastrojil zpátky interiér, takže jsem mohl sundat výdechový díl od climatronicu, abych měl přímý pohled na klapky - vše šlape bezchybně, klapky se hýbají jak mají. Protáhl jsem skrze klapky ruku tak, abych dosáhl na výměník. Byl horký, ruku jsem na něm neudržel. Ale ve chvíli, kdy pustím plné foukání, výměník velmi rychle zchladne - což je z fyzikálního hlediska logické, ale myslím, že tak razantní teplotní pokles rozhodně není v pořádku. Proudící vzduch vyžene teplo z výměníku a pak už je topení jen vlažné, např. s Felicií se topný účinek vůbec nedá srovnat (ačkoliv samozřejmě beru, že snad žádné auto netopí tak dobře, jako felda). Proto si říkám, nemůže být špatná nějaká klapka nebo termostat v okruhu chlazení motoru, něco, co omezuje průchodnost vody do topení? Ještě podotknu, že motor se zahřívá normálně rychle a při jízdě se teplota za každých okolností pevně drží devadesátky. Děkuji za rady!

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.