Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

TomasTF

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Ja to už opravené,auto drží teplotu i v mrazech pokud nejedete jen z kopce spousta km...bohužel mi to zajišťoval známý a nezaptal se pořádně. Jen mi řekl, že tam jsou nějaké ventily ještě a ty to dělaly. ( Možná elektricky ovládané...). Manuál 2.0 CR TDI, 105 KW. Hadice u termostatu k automatické převodovce stačí něčim ucpat, něco do ní strčit. Spona jde i sikovkama,ale jde o přístup k nim...
  2. Ten 2. termostat starý propouštěl, mechanik mi říkal, že i ten nový...Když tam jde horká voda, tak se otevře úplně a propouští více. Nějaké auta mají ještě jednocestné ventily nebo nějaké Octavie RS termostat ukrytý v hadici tenké...
  3. Zkusím to zakrýt, ale je tam špatný přístup...díky. stejně tam je asi něco špatně. Motor má jen 50 st. C a chladič je teplý. Je tam spousta hadic a je to volně napojené na chladič. Má to někdo také tak? Servisy si neví rady. Pode schématu to odpovídá. Nechápu logiku chladícího systému. Nikde neznačí žádné ventily, ani 2. termostat, který tam je. Ten ventil u 2. Termostatu nemohu najít. Ještě to prohlédnu.
  4. Tak u mého auta se zaboha nepodařilo nikomu to udělat, tak aby se motor normálně hřál. SEAT Exeo, manual, 2.0 TDI 105 kW, CJCA. Hlavní termostat měněn třikrát, zkoušen. 2. termostat, ten malý, stejný jako je chladičů DSG, také měněn i zkoušen a chová se stejně jako starý. Jen stále trochu propouští? Je to normální? Neví někdo? Když se zahřeje otevře úplně, ale i studený propouští celkem dost. 3 servisy si neví rady, všechno vypadá normálně. Jedině, že by tam bylo ještě něco, nějaký jiný ventil, kvůli čemu by to dělalo nebo tam někdo propojil špatně hadice nebo jestli to může dělat těsnění pod hlavou...Ale nic na to neukazuje (žádná ztráta, olej v kap. apod.) Voda jde pořád do chladiče, po 35 km i do kopce se zahřeje na 55 st. C. Děkuji za radu.
  5. A uvnitř hadice je termostat nebo mezi hadicemi ten jako k DSG? A u jaké hadice? Co vede k EGR v? Děkuji
  6. A co dělat, když má stejný problém, ale nemám DSG. Mám manual, kód motoru CJCA, Seat Exeo, 2012. Hlavní termostat měněn bezvýsledně. Děkuji moc za jakou koliv radu.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.