Přejít na obsah

suchi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení suchi

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Dobrý den,

    Tento problém už řeším v různých servisech 2roky.  Po několika hodinovém odstavení vozu-špatné starty v režimu benzinu.  Motor se tváří že jede na tři válce. Bud to lehce poškubává, v horší variantě to hází celým autem, a v nejhorší variantě se to po pár tempech zadusí a pak startuji na několikrát.  Cca po 1-3 minutách volnoběhu se však chod srovná. Jakmile v zimním období teploty padnou pod nulu, tak se starty výrazně zlepší a je tam jen to drobné poškubávání, nebo to uplně vymizí. Čím vyšší okolní teplota, tím je to zas horší a horší.

    Bohužel při dvouletém trápení ve všech možných servisech, jsem utratil tolik času a peněz, že to ani nechtějte vědět. Mám tam plyn systém STAG 300 a jel jsem dokonce 400km do Strakonic kde má dílny autorizovaný dovozce tohoto systému. Zrepasovali plyn.vstřikovače, dali nový regulátor. Oprava 6.000kč. Výsledek 0.  V dalším servisu mi vyměnili benzin. vstřikovače za 17.000kč a stratuje to kurva pořád stejně. V dalším servisu chtěli borci měnit řetezové rozvody. Tak to už jsem zatrhl. Problém je už vůbec zdiagnostikovat, zda problém vychází z plynové či benzinové části vozidla. Jedni se vymlouvají na druhé. Plynaři na benzinaře a obráceně. Přehazují si mě jako horký brambor. Opravuje se systémem pokus-omyl.  Na dnešní dobu začínám být opravdu hodně naštvaný. O peníze si řekne každý a za všechno, ale zaručit nechce nikdo nic.  Vyrábíme atomové bomby, konstruhujeme a vyvíjíme složitosti o kterých se běžnému smrtelníkovi ani nezdá a druhou stranu nejsme schopni najít blbou závadu na vozidle.

    Mám doporučení nechat dále zkontrolovat popř. vyměnit:

     1.Elektro-kabeláž

    2. Lambda sondy

    3. Tepelné čidlo

    4. Jakousi klapku

    5. Jakési korekce motoru

    Nic z toho ted ale zatím dělat nebudu.  Nemám další peníze na vyhazování  a popravdě řečeno mě po těchto zkušenostech přešla chuť.  Mám pouze v plánu pokusit se celý LPG systém úplňe odpojit. Jak mechanicky tak elektricky.  Uvidím pak zda se něco změní. Už jsem zkoušel vždy po jízdě zatáhnout ventil na plyn.nádrži a nechat motor klapat dokud se nespání zbytek plynu. Startovalo to potom lépe. Chtěl jsem si ale být jistý, tak jsem navíc odpojil i přívodní hadici k plyn. Vstřikovačům. Jenže se to pak objevilo znovu. Tak nevím. Chci se pokusit ještě vytáhnout pojistku ale netuším kde je !?

    Pokud se najde na tomto foru někdo kdo se s tímto problémem setkal, pak budu rád za každou pomoc či radu kam nebo na koho se obrátit.

    S díkem a pozdravem - Mirek

  2. Dobrý den, 7 let mám ve Škodě Roomster namontován LPG systém STAG 300plus. Prvních 5 let systém pracoval naprosto bez problémů. Poslední 2 roky však neúspěšně bojuji s neustále se opakujícím rozsvěcováním kontrolky motoru (tzv. prasátko). Diagnostika i z historie stále vypisuje tutéž závadu : “regulace sonda za katalyzátorem P2097–001–přiliš bohatý –kontrolka závad ZAP “ 1. Několikráte pak byli seřízeny plynové i benzinové mapy 2. Lambda sonda dle měření procuje správně 3. Výměny svíček 4. Před měsícem výměna reduktoru a repas plyn.vstřikovačů Výsledek opět nula ! Kontrolka se rozsvítila znovu. Máte prosím někdo zkušenost s tímto problémem ??? Nebo tušíte kde problém muže být ???? Předem děkuji – Mira
  3. Dobrý den všem, chtěl bych se zeptat jak to má škodovka s tvrdostí ventilových sedel ? Konkrétně Roomster r.v. 2008, motor BTS 1.6 16V 77KW. Existuje zde možnost poškození nebo zkrácení životnosti při provozu na LPG bez přímazu ?
×
×
  • Vytvořit nový...