Jump to content

Motor 1.4 16V / 1.6 16V

124 topics in this forum

    • 586 replies
    • 76,709 views
  1. Rozvody 1.4 16V 63 kW 1 2 3 4 9

    • 216 replies
    • 70,568 views
    • 78 replies
    • 19,677 views
    • 46 replies
    • 23,850 views
  2. Spotřeba 1.4 16V 1 2 3 4 42

    • 1,047 replies
    • 124,558 views
    • 528 replies
    • 57,797 views
  3. Spotřeba 1.6 16V 1 2 3

    • 65 replies
    • 18,935 views
  4. Motor 1.4 16V 63 kW 1 2 3 4 37

    • 914 replies
    • 165,759 views
    • 10 replies
    • 4,461 views
  5. Motor 1.6 16V 77 kW 1 2 3 4 8

    • 185 replies
    • 67,212 views
    • 8 replies
    • 4,461 views
    • 10 replies
    • 5,361 views
    • 2 replies
    • 964 views
    • 104 replies
    • 12,980 views
    • 17 replies
    • 3,054 views
    • 3 replies
    • 471 views
    • 2 replies
    • 232 views
    • 0 replies
    • 177 views
  6. SÁNÍ 1.4 16V

    • 7 replies
    • 1,698 views
    • 21 replies
    • 2,771 views
    • 0 replies
    • 247 views
    • 0 replies
    • 175 views
    • 1 reply
    • 351 views
    • 8 replies
    • 463 views
    • 1 reply
    • 389 views


  • Aktuální příspěvky

    • Děkuji za radu, objednal jsem nakonec ty Bridgestone Blizzak LM005 195/65 91T, tak uvidíme            
    • Při těch vzpomínkách je ale taky třeba si vzpomenout na to, jaký jsme měli plat
    • Zdravím pánové,po asi pěti letech zase špatné studené starty,předtím pomohlo vyčištění škrtící klapky,tet jsem vyměnil kde co a pořád špatně.Píšete,že vymeněnit čerpadlo,ale než jsem mimojiné vyměnil palivový fitr(najeto měl přes 160tkm) tak jsem naměřil na liště po otočení klíčku do první polohy až 6baru,(kolik jste měli vy?)což by mělo stačit,nebo to není směrodatné? při otevření se aktivuje čerpadlo i při otočení klíčku,ale nepomůže to i když to udělám několikrát, starty jsou špatné pokud motor stojí aspon 7 h.
    • Samozrejme rozdiely tam su. Zo strany sofera si urcite hned vsimnes, stuhnutie riadenia, tvrdsie pruzenie a je ostrejsie, ale ci je to, az taka zmena, ako ocakavas neviem posudit. V kazzdom pripade zmeny je citit.    Ano isiel som aj bez DCC, kratky usek, ale vtedy som sa moc nezameriaval na filtrovanie nerovnosti. Ja som s DCC spokojny, len som zvedavy okolko sa zlepsi filtrovanie, ked prezujem z 19 pneu na 18.    Prejazdy cez vacsie jamy a spomalovace v rychlosti je sice pocut nie vsak citit v riadeni. S normalnym pruzenim by som si urcite nedovolil to co s DCC, to su moje postrehy zatial.   Samozrejme nebudem DCC len obhajovat, nazaciatku som tiez ocakaval vacsie zmeny pocitovo, ale tak nebudeme si klamat, kto chce sportiak nekupi si predsa karoq :-)     
    • Ještě doplním jen to, že když mi auto předávali  byl jsem upozorněn na to, že se mi může zaseknout infotainment. Prý škodovka o tom ví a čeká se na nový soft, který by to snad, snad měl vyřešit.Tento problém jsem měl již v trojkové Fabii a škoda to za 4 roky nedokázala opravit. Takže jak vidím pokračuje v této lumpárně dál a prodává vozy i když ví, že infotainment má vadu. No co bychom po škodě chtěli když věděla, že 1,5TSi skáčou a přesto dokud na to neupozornili zahraniční testy tak by to snad ani nepřiznala hlavně zákazníku PLAŤ!!! Prostě tohle je lumpárna dát za auto něco přes půl mega a vědět, že mi prodávají nový vůz který má problém. Zajímalo by mě jestli noví majitelé aut, kteří si již KAMIQ zaplatili byli na toto upozorněni!!
×
×
  • Create New...