Přejít na obsah

fkojan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení fkojan

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, mám Fabii 1.2HTP 40kW (AWY) a poslední měsíc mám dost velký problémy s kolísáním otáček. Projevy: na neutrál kolísají třeba na křižovatce tak, že motor skoro chcípne (zatím se tak nestalo, ale párkrát nechybělo moc) - video motor a otáčkoměr. Ale horší je to za jízdy - mezi cca 2700 a 3200 auto dost cuká, obzvlášť při větším sešlápnutí plynu. A minulý týden se mi stalo to, že jsem jel do kopce na trojku, snažil se trochu rozjet a auto silně cuklo a otáčky se zastavily na 3000 a víc prostě auto netočilo a rozsvítila se kontrolka motoru, která okamžitě po přeřazení na čtyřku zhasla a auto zas jelo normálně (cukola furt, ale točilo až k červeným). Když jsem pak zastavil a zkusil načíst chyby z ECU (mám jen čínskej OBD2 adapter a appku Torque pro Android), byla tam chyba "cylinder 1 misfire p0301" Pročítal jsem tu několik příspěvků, ale většinou to končilo radou udělat malou generálku, což je dost peněz, který do jedničkový fábie investovat nechci. Proto se ptám, mohl by to způsobovat něco jinýho? Právě kvůli té chybě ecu mě napadlo, jestli by to nemohly být svíčky nebo je tam prej něco jako žhavící cívky(jsem úplný amatér). Jsou nějaké způsoby, jak tohle ověřit? Ukáže něco víc klasická VAG diagnostika, než ta moje OBD2 bluetooth? A taky jsem někde(tady na fóru) četl, že byto mohl způsobovat EGR ventil, je nějaká možnost tohle ověřit? PS. Pokud by měla oprava stát víc jak 10 000 Kč, tak na to asi kašlu a půjde na ND. Díky moc všem za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...