Přejít na obsah

Morituri

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Morituri

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak prozatím řešeno sajrajtem TEC 2000 Diesel injector cleaner. Jen dodám že problémy začaly po natankování Vervy na benzině kde asi nebude zrovna Vervy velká výtoč... Doškubal jsem do rezervy 40km dojezd, nalil TEC, jezdil ještě 20km přes dojezd 0km... Od nalití klid jak za studena tak za tepla, dálnice i couračka do práce, aktuálně vyjeto půl nádrže efecty, na rezervě budu pro jistotu zase opakovat TEC. Nicméně počítám s tím že vstřiky jsou načaté, v při nejbližší příležitosti půjdu na VAG a dám stranou do obálky na repas, uvidíme na jak dlouho se to oddálilo :-)
  2. Díky moc za vysvětlení ;-) dám sem vědět jak jsem dopadl. Jelikož mám auto 14 dní, zkusím reklamovat u prodejce, když to klapne, samozřejmě vymění jen ten jeden vstřik a já doplatím druhý. Se vším počkám po diagnostice ve čtvrtek u Horejska aby se to potvrdilo.
  3. Díky za reakci, naftu mám poprvé a tak přidám ještě několik, možná blbých dotazů. Do servisu jsem objednán na příští čtvrtek, lze s tím opatrně ještě týden jezdit nebo za ten týden oddělám ještě plno dalších věcí? Lze měnit jen jeden vstřik nebo se musí všechny 4 najednou? A jak to, že auto nevyhodí nějakou poruchu? Vadný vstřik přece řídící jednotka musí poznat.
  4. Ahoj, před 14 dny jsem koupil ojetou octavii 3 2.0 TDI 110 kw najeto 140 000 km. Včera cestou po dálnici se objevil následující problém. Při ustálené rychlosti nebo při mírném zrychlování auto škube v docela rychlé frekvenci, jako by něco vynechávalo, výkon poklesne jen nepatrně, nejvíc se to projevuje na 3. a 4. rychlostní stupeň při sešlápnutí plynu zhruba v rozmezí 20 - 30%. Na šestku při udržování dálničních 130 je cukání téměř neznatelné ale stále je cítit. Při větším sešlápnutí plynu cukání zmizí a auto plynule akceleruje až dokud se plyn nevrátí zase do té špatné polohy. Dělá to jak za studena tak na provozní teplotě. K tomu se při zrychlování zhruba od 1300 - 1600 ot/min ozývá takové kovové cvakání o stejné frekvenci jako to škube. Cukání od té doby přetrvává, dělá to třeba 3 minuty, pak na 10 přestane, pak zase. Dnes celou cestou do práce 10 km za studena skoro celou cestu. Setkal jste se s tím někdo, případně tip co by to mohlo dělat?
×
×
  • Vytvořit nový...