Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Andy94

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Zdravím všetkých, na začiatok by som chcel poďakovať za cenné rady, na ktoré som v tomto článku natrafil. Chcel by som sa tiež podeliť s Vami o moju čerstvú skúsenosť. Na fabii 2 combi mám aktuálne 108k km. Motor 1.2 TSI CBZB (04/2012) . Samozrejme o problémoch s rozvodami - reťazou som mal načítané dosť. Tiež mi rachotila / chrastila ca. pri každom 3. studenom štarte, najmä ak auto nebolo zaparkované na rovnom teréne (napr. na obrubníku, atď). Výmena bola naplánovaná 115k pri ďalšom servise - nevydalo. - Na úvod: Sobota -> výlet 180km, Nedeľa výlet -> 200 km - cesta späť cez pezinskú babu (dejisko častých automobilových pretekov do kopca a z kopca - legálnych aj nie). Max.teplota oleja 96° - zvyčajne býva okolo 85-88 v lete. - K veci - Po "babe" v rýchlosti ca. 50km/h sa mi rozsvietila červená kontrolka oleja - Nízky tlak oleja, okamžite zastavte vozidlo. Zastavil som na krajnici, motor začal dával zvuky ako slávne 1.4 TDI. Okamžite som auto vypol. Pozrel som olej - bolo ho tam dosť (o mm viac, ako keď som ho po výmene kontroloval-menil som pred mesiacom). Nikde nič nekvapkalo, nevedel som čo s tým je. O 5 min som naštartoval, samozrejme sa ozval zvuk 1.4 TDI. - Nasledoval telefonát kamarátovi mechanikovi - podľa symptómov mal podozrenie na preskočenie reťaze, alebo na benzín v oleji. No nič, nechcel som riskovať zadretie motora, nasledoval odťah domov. - V pondelok ráno odťah ku mechanikovi - benzin v oleji nie je resp. olej bol v poriadku. Vyzeralo to na preskočenú reťaz. Prvé odhady výmena rozvodovej sady + dodatočne uvidíme po rozobratí motoru. - 3dni na to mi volá kamarát-mechanik, že sa mám dojsť pozrieť, ževraj na tomto motore to ešte nevidel: 1. rozvody relatívne v poriadku (nevyťahané - ale preventívne sa to dalo vymeniť) 2. Čerpadlo v poriadku. 3. Na vine bola reťaz olejového čerpadla, ktorá bola vyťahaná ako 20 ročná reťaz starého bycikla. (viď GIF) Bola taká vyťahaná, že začala drať ozubené koleso (cez ktoré je napojená na čerpadlo) a pravdepodobne keď mi vtedy motor 3x pípol a ukázal červený znak oleja, sa tá reťaz točila naprázdno resp. nepoháňala čerpadlo! 4. Dodatočné náklady: olej, filter, silikónové tesnenie, prípravok na výplach motora (keďže bol zanesený úlomkami z kolieska a karbónom), simering hriadeľa, chladiaca kvapalina atď. Materiál v cene 280 € . Po víkende bude auto hotové, ozvem sa ako to dopadlo, ak bude záujem. Radím všetkým majiteľom hore uvedeného motora (1.2 TSI CBZB 04/2012), aby neignorovali zvuky vychádzajúce spod kapoty, lebo sa im to nemusí v budúcnosti vyplatiť. Andy, čerstvý člen fórumu skodahome

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.