Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Pája29

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Tak to tedy shrnu. Diagnostika mi zjistila, že mám nejvíce vadné 2 vstřiky Hodnoty: 1. vstřik: 6.35 2. vstřik -2.21 3. vstřik 1.56 4. vstřik -2.11 Takže přemýšlím, že vyměním rovnou všechny 4. Proto tady mám ještě jednu otázku pro vás zkušený. Je počet Kw ve vstřikách důležitý, nebo stačí jen hledat podle stejného objemu motoru a stejného typu motoru? Díky
  2. Na diagnostiku jdu zítra. Jen abych upřesnil tu kontrolku DPF. Svítila mi před více jak měsícem a od té doby se mi na palubní desce nerozsvítilo vůbec nic.
  3. Ještě mě napadlo, jestli to nemůže třeba napravit přípravek do nafty Aditivum. Vzhledem k tomu, že tankuji na ONU, tak je dost možné, že mi nafta namrzá, když je venku -7°C. Co myslíte?
  4. Svítila tato kontrolka DPF. Svítila jen chvíli, pak po chvíli zhasla, co jsem s tím jezdil.
  5. Hladina oleje je pořád stejná. Spíš mi hodně klesla chladící kapalina, kterou jsem dolíval před cca měsícem na MAX. a teď tam je MIN. Pokud vím, tak DPF by to mělo mít, protože už jsem několikrát zažil, že se mi vypaloval (při nastartování vyšší otáčky na volnoběh) Navíc mi i chvíli svítil, než se vypálil. Právě spíš ty otázky padají na volnoběh a auto se je snaží udržet takže skáčou pod 1000 a snaží se vracet zpět na 1000 a z toho se klepe celé auto. Po zahřátí motoru na provozní teplotu 90°C se začne valit ten bílý, smradlavý kouř z výfuku. Při jízdě auto při nízkých otáčkách škube, a když začne tahat turba, tak je to v pohodě, ale pořád kouří.
  6. Pokud vím, tak voda to být nemůže protože jsem ji kontroloval a pořád tam je maximum.
  7. Zdravím Mám problém se svou Fabií II 1.6 TDI 66kW Jde o to, že jsem to auto před měsícem koupil a najel s ním přes 1000 km. Od včerejšího dne co jsem auto nastartoval, tak začaly kolísat otáčky při volnoběhu a auto se začalo klepat. (někdy se to uklidní, ale zase se to vrací třeba při jízdě na spojku) Auto při nízkých otáčkám trochu škube a to nejhorší je, že po zahřátí motoru se spustí z výfuku hustý bílý kouř, který strašně smrdí. Jeden mechanik mi řekl, že to mohou být vstřiky, ale byl bych moc rád, kdyby to tak nebylo. Díky.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.