Motor 1.2 TDI CR / 1.6 TDI CR

Toto fórum obsahuje 29 témat

    • 63 odpovědí
    • 21 724 zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 31 896 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 509 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 304 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 735 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 106 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 144 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 446 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 074 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 684 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 329 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3 529 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2 550 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 237 zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 10 395 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1 680 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4 721 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 1 311 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 308 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1 745 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 702 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 984 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 527 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2 921 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2 688 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To je klasický problém 1,4 řek: http://servisdecin.cz/golf-4-1-4-16v-vymena-rozvodu-hydraulickych-zdvihatek-ventilu-a-oleje/   Jak se ti ořeje olej a rozstříká po všech čertech tak chybí. Pak to svítí, ale při měření je ho tam dost ( je naředěnej benzínem ).  Otevřít hlavu a kontrolo, nic jiného není řešením.
    • A co silentblok motoru?
    • Ide to nakódovať aj pred FL, sám to mám spravené tak, že ostrekuje len pri zapnutých xenónoch a len keď páčku podržím cca 2 sekundy (ak sa nemylím, tak vždy keď ju tak podržím, nezáleží na nejakých cykloch). Takže keď nechcem ostrieknúť svetlá, podržím páčku kratšie pár krát.
    • Udělal jsem zkušenost s měřením tlumičů. Byl jsem na výměně tlumičů a pak náhodou na srazu jsem si nechal udělat zadarmo měření tlumičů. Vyšlo mi na zadku 30%. Bylo to Fabia 1 Kombi SDI. Jsem z ústí nad labem. Tak jsem zajel k vw klubákům do servisu, kde mi vysvětlili, že měření tlumičů je velká blamáž. Není to o tom že by to nefungovalo ale oni to neumí měřit. Prostě nepřipraví podmínky tak, aby to vyšlo. Breno z vw-club.cz mě poslal do servisdecin.cz ať si to nechám přeměřit tam ( dělá tam pajice z vw clubu ). Na měření vyšlo 93% s odchylkou +-5%. Auto seřizovali váhou a kalibrovali. Něco i nakládali. Což na sraze nedělali.    Takže já bych z toho závěry úplně nedělal. Test tlumičů dělaný naprd neni moc průkazný. Nicméně dělal jsem v Atesu v Jilemnici tlumiče a tlumiće se oblijou olejem teda hlavně pístnice. Nový tlumiće můžou být od oleje. Starý nesmí.
    • OK zkusím tu poz. 30. Potom už mně napadá jenom dobastlit pod palubku ňákej vypínač a zapojit na stálo :-(