Tak mi měřil ty tlaky za studena i za tepla .Za studena byly 12,5 - 13 a za tepla 11,5- 12 kPa. Takže tlaky jsou dobré. Říkal ,že to můžou být satelity v převodovce ,že při nízkych otackach klepají.Bral jsi cislo karoserie .a že zkusi vyhledat novějsí verzi do jednotky Tak uvidím.
Díval se mi na to ten mechanik a wagem zjistil , že když to zaklepe tak prostřední válec vynechá -zkoušel předělat cívky a pořád vynechaval pri tom jak to zaklepe -tak cívkama to není.V pondělí budem měřit tlaky,tak uvidím jak to dopadne.
Mam taky 1,2 47Kw u studeného motoru mi to nic nedělá u zahřatého mi to na volnoběh trochu klepe, hlavně když přidám trochu plyn a hned uberu, tak to zaklepe ve volnoběžných otáčkách a pak jenom trošku. Měnil jsem svíčky a nepomohlo to . Bude se mi na to dívat známy,který dělá ve Škodovce mechanika.Uvidím co mi řekne a dám vědět