Nazdar lidi, mám relativně čerstvě Oc. III 2.0 TDI - manuál 2014, která má nalítáno 198tis. Je to čerstvě po servisu, nic nevrže a tak, žádný saze ve výfuku, turbo OK, lineární zátah do 4tis, prostě vzhledem k nájezdu mě to auto dost překvapilo - proto jsem koupil. Mám takový vachrlatý pocit z převodovky a spojky, ale dle servisu je to ještě OK. Kdybych tedy v budoucnu chipoval, tak to asi udělám i s výměnou spojky, kterou bych koupil neoriginál z výroby připravenou na brutálnější kroutící moment, a s revizí převodovky. Z hlediska výkonu je to v základu celkem slušný, ale všechno tady tak trochu komplikuje odstupňování převodů. Nevím jak Vy, ale já když na to šlápnu na 1, 2 a i 3ku, tak musím celkem pevně držet volant kvůli "torque steer", takže při předjíždění pomalejších aut v nižší rychlosti jsem si zvyknul prostě nešlapat na plný, jinak má auto tendenci jet kam ho nerovnosti na silnici pošlou. Na druhou stranu 5ka a 6ka jsou v autě neskutečně dlouhý - v 90ti točím na 6tku lehce přes 1500ot, ve 130 cca 2050ot. Přestože tyhle motory udělají v základu na brzdě cca 350nm, tak kvůli odstupňování převodů nemá auto pocitově takový zátah a nutí mě to při zrychlování od kamionu na dálnici řadit 5ku.
Dotazy:
- Jak zvládají převodovky a spojky kroutící moment po úpravě? Co Vám na to řekli v servisech a jinde?
- Jak moc se zhoršil torque steer po úpravě?
- Máte ještě potřebu řadit na dálnici nebo Vám chip vyřešil nedostatek zátahu na 6ku?