Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jakub Janecek

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. OKa, díky za info. Trochu jsem se na to včera a dnes zaměřil, zatím jsem jen nestihl jet třeba na dvojku do plných otáček úplně bez držení volantu. Prakticky to cítím v situaci, kdy třeba na okresce předjíždím na dvojku nebo trojku pomalý auto v sekci prudších zatáček (cíleně jsem jel včera z Plané do Plz. po staré). Jakoby je prostě cítit do odezvy volantu ten tah a chce to silněji držet. Možná jsem si jen prostě zvyknul na slabší auta, už je to dávno, co jsem na Zélandu jezdil s 3.5 V6 s 230hp FWD. Auto je komplet po servisu, tak v další prohlídce je nechám se na to změřit. Každopádně před chipem asi půjde ta spojka (nechám tam dát rovnou sadu z RS) a asi repas turba pro jistotu + důkladnější kontrola podvozku. Zběžně jsem se mrknul na web po nějakém samosvoru, ale to stojí raketu (25), to si odpustím. Chlapi a jste opatrnější třeba i na palivo po chipu? I když to není vidět, tak s vyšším výkonem se vždy bude víc zanášet DPF a to se dá omezit kvalitní naftou s vyšším cetanovým číslem ne?
  2. Tak možná to cítím proto, ze jsem přešel z auta s kroutakem 130nm na tenhle diesel. Mustang jsem řídil, ale auta s náhonem na zadek s tímhle problém nemají ;).
  3. Nazdar lidi, mám relativně čerstvě Oc. III 2.0 TDI - manuál 2014, která má nalítáno 198tis. Je to čerstvě po servisu, nic nevrže a tak, žádný saze ve výfuku, turbo OK, lineární zátah do 4tis, prostě vzhledem k nájezdu mě to auto dost překvapilo - proto jsem koupil. Mám takový vachrlatý pocit z převodovky a spojky, ale dle servisu je to ještě OK. Kdybych tedy v budoucnu chipoval, tak to asi udělám i s výměnou spojky, kterou bych koupil neoriginál z výroby připravenou na brutálnější kroutící moment, a s revizí převodovky. Z hlediska výkonu je to v základu celkem slušný, ale všechno tady tak trochu komplikuje odstupňování převodů. Nevím jak Vy, ale já když na to šlápnu na 1, 2 a i 3ku, tak musím celkem pevně držet volant kvůli "torque steer", takže při předjíždění pomalejších aut v nižší rychlosti jsem si zvyknul prostě nešlapat na plný, jinak má auto tendenci jet kam ho nerovnosti na silnici pošlou. Na druhou stranu 5ka a 6ka jsou v autě neskutečně dlouhý - v 90ti točím na 6tku lehce přes 1500ot, ve 130 cca 2050ot. Přestože tyhle motory udělají v základu na brzdě cca 350nm, tak kvůli odstupňování převodů nemá auto pocitově takový zátah a nutí mě to při zrychlování od kamionu na dálnici řadit 5ku. Dotazy: - Jak zvládají převodovky a spojky kroutící moment po úpravě? Co Vám na to řekli v servisech a jinde? - Jak moc se zhoršil torque steer po úpravě? - Máte ještě potřebu řadit na dálnici nebo Vám chip vyřešil nedostatek zátahu na 6ku?

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.