Přejít na obsah

Jakub Janecek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jakub Janecek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. OKa, díky za info. Trochu jsem se na to včera a dnes zaměřil, zatím jsem jen nestihl jet třeba na dvojku do plných otáček úplně bez držení volantu. Prakticky to cítím v situaci, kdy třeba na okresce předjíždím na dvojku nebo trojku pomalý auto v sekci prudších zatáček (cíleně jsem jel včera z Plané do Plz. po staré). Jakoby je prostě cítit do odezvy volantu ten tah a chce to silněji držet. Možná jsem si jen prostě zvyknul na slabší auta, už je to dávno, co jsem na Zélandu jezdil s 3.5 V6 s 230hp FWD. Auto je komplet po servisu, tak v další prohlídce je nechám se na to změřit. Každopádně před chipem asi půjde ta spojka (nechám tam dát rovnou sadu z RS) a asi repas turba pro jistotu + důkladnější kontrola podvozku. Zběžně jsem se mrknul na web po nějakém samosvoru, ale to stojí raketu (25), to si odpustím. Chlapi a jste opatrnější třeba i na palivo po chipu? I když to není vidět, tak s vyšším výkonem se vždy bude víc zanášet DPF a to se dá omezit kvalitní naftou s vyšším cetanovým číslem ne?
  2. Tak možná to cítím proto, ze jsem přešel z auta s kroutakem 130nm na tenhle diesel. Mustang jsem řídil, ale auta s náhonem na zadek s tímhle problém nemají ;).
  3. Nazdar lidi, mám relativně čerstvě Oc. III 2.0 TDI - manuál 2014, která má nalítáno 198tis. Je to čerstvě po servisu, nic nevrže a tak, žádný saze ve výfuku, turbo OK, lineární zátah do 4tis, prostě vzhledem k nájezdu mě to auto dost překvapilo - proto jsem koupil. Mám takový vachrlatý pocit z převodovky a spojky, ale dle servisu je to ještě OK. Kdybych tedy v budoucnu chipoval, tak to asi udělám i s výměnou spojky, kterou bych koupil neoriginál z výroby připravenou na brutálnější kroutící moment, a s revizí převodovky. Z hlediska výkonu je to v základu celkem slušný, ale všechno tady tak trochu komplikuje odstupňování převodů. Nevím jak Vy, ale já když na to šlápnu na 1, 2 a i 3ku, tak musím celkem pevně držet volant kvůli "torque steer", takže při předjíždění pomalejších aut v nižší rychlosti jsem si zvyknul prostě nešlapat na plný, jinak má auto tendenci jet kam ho nerovnosti na silnici pošlou. Na druhou stranu 5ka a 6ka jsou v autě neskutečně dlouhý - v 90ti točím na 6tku lehce přes 1500ot, ve 130 cca 2050ot. Přestože tyhle motory udělají v základu na brzdě cca 350nm, tak kvůli odstupňování převodů nemá auto pocitově takový zátah a nutí mě to při zrychlování od kamionu na dálnici řadit 5ku. Dotazy: - Jak zvládají převodovky a spojky kroutící moment po úpravě? Co Vám na to řekli v servisech a jinde? - Jak moc se zhoršil torque steer po úpravě? - Máte ještě potřebu řadit na dálnici nebo Vám chip vyřešil nedostatek zátahu na 6ku?
×
×
  • Vytvořit nový...