Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

bziba

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Tak problém se teď přesunul "jinam"... zjistil jsem, že se špatně vrací spojkový pedál do výchozí polohy, ale stačilo to k tomu, aby byla spojka trochu v záběru a tím pádem nešlo řazení... teď jsem ho nohou "vytáhl" zpátky nahoru a řazení funguje - Hurááá!!! Jenomže jsem neodstranil hlavní přičinu, a to proč k tomu vlastně došlo. Netušíte někdo, jak je spojkový pedal řešen? Pokud se nepletu, není tam mechanická spojka (myšleno spojkové lanko), ale je tam hydraulické ovládání spojky, je tak? Na co bych se měl zkusit mrknout, respektive v čem by podle Vás mohl být háček? Každopádně děkuji za Vaše předchozí názory :)
  2. Zdravím vespolek, prohledával jsem toto forum, jestli se někdo nesetkal s podobným problémem jako já, ale nenašel jsem nic, co by odpovídalo (ale třeba jsem jenom neměl štěstí). U mojí Octavie II, RV 2006, 1,9 TDi, 77 kW, 4x4, mám problém s řazením. Když auto není nastartované, jde řadit bez sebemenších problémů. Jakmile nastartuju a mám studený motor, najednou nejde zařadit žádný rychlostní stupeň, respektive ho tam musím rvát opravdu na sílu (až mám strach, že jednou zlomím řadící páku). To se tedy týká řazení z neutralu, ať už za jízdy nebo když auto stojí. Když jedu, řazení z jednoho stupně na druhý jde taky ztuha, ale lépe než když auto stojí. Jakmile se ale auto zahřeje na provozní teplotu, řazení jde pak už víceméně docela dobře, bez větších obtíží, oproti stavu před zahřátím se dá říct že bez potíží. Hledal jsem na internetu, čím by to mohlo být, ale možných příčin jsem našel spoustu - táhla řazení, kulisa řazení, spojka v háji, převodový olej... Vzhledem k tomu, že při zahřátí motoru problém takřka vymizí, a vzhledem k tomu, že se problém objevil cca před týdnem, kdy začalo venku být kolem nuly, domnívám se, že by to mohl být převodový olej - nějak se do něj mohla dostat voda, která při studeném motoru dělá problém... Setkal se někdy někdo s něčím podobným? Netuší někdo, čím to může být? Případně co mám udělat, abych nějaké možnosti vyloučil? Pokud chcete vědět další informace, ptejte se, obratem poskytnu :) Díky bziba

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.