Jump to content

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...

329 topics in this forum

    • 243 replies
    • 132,655 views
  1. Výběr motoru 1 2 3 4 23

    • 555 replies
    • 70,293 views
    • 73 replies
    • 76,520 views
  2. Oprava tepleho startu TDI 1 2 3 4 9

    • 222 replies
    • 115,730 views
  3. Převodovka DSG 1 2 3 4 48

    • 1,192 replies
    • 339,840 views
  4. OII 7 st. DSG 1 2 3 4

    • 98 replies
    • 34,761 views
    • 2,352 replies
    • 392,063 views
  5. Servisni intervaly 1 2 3 4 5

    • 117 replies
    • 126,283 views
  6. Servisní prohlídky 1 2 3 4 18

    • 431 replies
    • 145,516 views
    • 36 replies
    • 45,227 views
    • 0 replies
    • 4,752 views
    • 0 replies
    • 59 views
    • 1 reply
    • 226 views
    • 10 replies
    • 456 views
    • 0 replies
    • 237 views
    • 84 replies
    • 26,771 views
  7. Spadlý spojkový pedál 1 2 3 4

    • 82 replies
    • 47,908 views
    • 56 replies
    • 42,908 views
    • 3 replies
    • 529 views
    • 0 replies
    • 452 views
    • 0 replies
    • 451 views
    • 0 replies
    • 435 views
    • 0 replies
    • 543 views
    • 0 replies
    • 783 views
    • 4 replies
    • 2,577 views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím,  prosím, máte někdo zapojení konektoru u škrtící klapky? Rád bych proměřil, zda do ní jde to co by mělo. Případně schema elektroniky škrtící klapky není někde uveřejněné? Děkuji
    • S mým španělským repidem 1,2 MPI s lichým počtem válců taky nejsou žádné problémy :-)
    • No to víš, je tu několik lidí, kteří mají svojí metodu, jak ochránit baterku před její EU degradací. Každý hájí tu svojí a rádi se pochlubí. což jiným vadí.   1) Ti, co to neřeší a za 3 roky koupí baterku novou. ještě je tu podsorta, která používá i SSS a zbytečně tím zatěžuje motor/statrét. 2) Další (ti co mají koule a vezmou to vlastních rukou a s ničím se neserou). vytáhnou kablík a hotovo. Je to rychlé a udělají to sami. Autu je to fuk. Jen je třeba si pohlídat, jestli vyřazený systém regulace nepřebíjí. Jinak to může fungovat dobře. 3) Tito si rekuperaci nechají potlačit od odborníka. V motorovém prostoru není nic rozpojeného a v paměti ŘJ není chyba (mě by tedy nevadila, no a co? Tak tam je) 4) Jedinec vytrvalec, co to dobíjí aby mu pak auťák baterku vysál.   Ještě jsou tu z mého pohledu psychopati, kteří se pořád něčeho bojí. Že odpojením něco způsobý a vlastně aní neví co. Hlavně aby si auto nerozbili něčím co se nedělá.  Nebo, že softwarovým zásahem na potlačení rekuperace přijdou o záruku, či co.... Psychopati se yznačují tím, že si na autě nic sami neudělají, protože se to přece nesmí, nemá, nedělá a od toho jsou autorizované servisy, kterým věří. Přitom zrovna tam jsou mnohdy diletanti nejrůznějšího ražení a kolikrát za svůj diletantismus ani nemůžou.  Jiní se bojí o planetu a rači si huntují auto vším možným, včetně podtáčení motoru, ovšem s ekologií to nemá   nic společného. Těmto psychopatům vadí všechno. Ptotože všechno je defakto nestandardní řešení a to se v nich ekluje. AS jim s tím nepomůže, protože to neumí, nebo nesmí. Tak tu vše hejtují a ani neví co chtějí a neumí si vybrat způsob jak problém vyřešit. Jsou ve frustrujícím bludném kruhu.  
    • Ano, v Rapidu úplně ta samá Varta EFB z výroby. Jak se Škoda staví k doporučení Varty, netuším. Resp. tuším, že baterie za dva roky zdechne a řeknou, že je to vlastnost.
×
×
  • Create New...