Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...

454 topics v tomto fóru

  1. OII 7 st. DSG

    • 95 odpovědí
    • 24 643 zobrazení
  2. Převodovka DSG

    • 1 178 odpovědí
    • 298 853 zobrazení
  3. Výběr motoru

    • 471 odpovědí
    • 9 710 zobrazení
    • 220 odpovědí
    • 98 776 zobrazení
    • 1 031 odpovědí
    • 216 846 zobrazení
  4. Servisní prohlídky

    • 431 odpovědí
    • 133 822 zobrazení
    • 204 odpovědí
    • 113 746 zobrazení
  5. Servisni intervaly

    • 56 odpovědí
    • 80 490 zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 33 579 zobrazení
  6. Odstranění DPF filtru částic

    • 91 odpovědí
    • 35 362 zobrazení
    • 64 odpovědí
    • 51 819 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2 748 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3 700 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 83 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11 289 zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 29 513 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 242 zobrazení
    • 57 odpovědí
    • 17 099 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 265 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 11 355 zobrazení
  7. Prevodovka typ NFQ 4x4

    • 2 odpovědi
    • 440 zobrazení
  8. Převodovka - opravy

    • 97 odpovědí
    • 35 069 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 092 zobrazení
  9. Oprava převodovky

    • 2 odpovědi
    • 601 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 10 628 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj ,vyzkoušel jsem obě a nechal jsem 12.0 V. Zatím moc dalších věcí na přizpůsobení tam není. Mám tam chybu - Steering Wheel  291104, vymažu a objeví se znova. Nevíte někdo co to znamená, díky.
    • Ahoj, čtu článek ohledně kontroly podvozku. Je zde toto: Podvozek: Vezměte za tyčky řízení a zatahejte za ně, neměly by mít žádnou vůli. Když je auto na zvedáku, chyťte rukama kola napřed na devíti a třech hodinách, pak na dvanácti a šesti a zkuste s nimi zakývat, ani zde nesmí být vůle   Co se myslí tou zminovanou vulí? Jako že se vším musí jít volne pohnout?   Brzdy: Hledejte známky nerovnoměrného opotřebovávání, které může ukazovat na nesprávně fungující třmen. Je-li vnitřní strana kotouče ojetá víc než vnější, jsou zatuhlé tyčinky   Jak poznám špatný brzdový kotouč. Jakou by měl mít šířku, co by na něm nemělo být-rýhy apod.? Jak moc na něm může být koroze?    Dekuji za radu nekoho znaleho.    
    • No pokud to chces na vytazeni klice, tak veskere informace mas. Proste se napojit na spinacku a pres tranzistor spinat rele, ktere teprve pripoji to tve zarizeni. Dalsi moznost je napojit se na CAN a tu informaci cist z tama, coz je ale mnohem slozitejsi, takze je nesmysl o tom vubec premyslet.   Proc to vubec mas zapinatelne tim tlacitkem, kdyz to s vytazenym klickem stejne nepujde zapnout? Nebylo by jednodussi mit to bezdratove nabijeni aktivni vzdy pri zapnutem zapalovani? 
    • To je dira na chladic nafty. Proc jsi nekoupil zase kryt bez diry? 
    • Zdravim, mam O2 a v TP je psana barva 4590 modra zakladni, kdyz jsem hledal na internetu sprej, tak pod kodem 4590 je psana modra dynamic. Je to ta sama barva?