Zdravím, hledám radu.
Mám O1 96kw PD. Čištěné turbo + nová regulace tlaku. Na 1. a 2. rychlostní stupeň auto jede normálně, ale jak tam dám za 3 a výš turbo sepne až někde okolo 1800 otáček. Co jsem tak vyčetl, to možná není neobvyklé, i když si myslím ,že by turbo mělo tlačit už tak od 1500-1600 otáček.
Každopádně, i když motor vytočím třeba do 3000 otáček a zařadím další stupeň, plyn klidně podlaha a trvá několik vteřin, řádově okolo 3-5 sekund, než auto začne tlačit a jede dál.
Nezdá se mi to uplně normální. Například 100km/h, 5. rychlostní stupeň, cca 2000-2100 otáček a plyn podlaha, auto jede jak kdyby tam turbo nebylo vůbec.
Jak jednou turbo začne tlačit (po dloouuhé časové prodlevě), tak tlačí.
Přečetl jsme tady snad všechno, ale nic o tom, že by i při vyšších otáčkách byla taková velká prodleva. Váha vzduchu nová Bosch.
Neměl někdo stejnou zkušenost? Neví někdo co může být příčinou?
Díky za jakýkoliv rady a nápady.