Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

vojtechcerny

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. vojtechcerny odpověděl na Lucky30's téma v Motor 1.4 16V
    zdarvím, mám již nějakou dobu problém s chybovou hláškou P106 (absolutní tlak sběrného potrubí / barometrického tlaku rozsah obvodu). Před rokem jsem situaci vyřešel vyčištěním škrtící klapky a senzoru tlaku. Půl roku klid a na to opět stejný problém P106, kolísání otáček, žádný tah. Koupil jsem OEM senzor tlaku a další rok byl klid. Tentokrát se k EPC a kontrolce diagnostiky rozsvítilo i ESP. Narozdíl od minula motor běží bez jakéhokoliv problému. Nejde znát ani ztráta výkonu. Někdy při dojezdu na křižovatku. po vyřazení na neutrál, motor začne kolísat otáčky cca na 5 vteřin. Pak zase vše v normálu. Diagnostika opět hlásá chybu: P106. Senzor tlaku je v pořádku, a na netěsnost v sání to taky asi nevypadá. Auto jsem zkoušel dát do dvou autoservisů, ale nic. Přišla teorie, že by mohl být problém s palivem. Změna pumpy ani přidání aditiv nepomohlo. Po vymazání chyb za cca 50-150 km zase vyskočí. Jedná se o facelift fabii 2004 - 1.4 16v 74kw. Najeto 250t km. Za poslední půlrok tam je nová lambda před katalyzátor, senzor tlaku, EGR. Ještě mě napadlo, jestli to nemůže být problém spojen s výfukovým systémem (originální výfuk). Neví si s tím někdo rady prosím? edit - 27/4/2020: Motor běží hladce, sporadicky (většinou při zahřátém motoru a pokud startuji ten den po 2 nebo po 3 - většinou ve městě) se rozsvítí EPC a většinou i s ESP a motor má tendenci nedržět volnoběh. Občas na křižovatce při vyřazení na neutrál chcípne. Za 400km se mi jednou stalo, že motor neměl tah. Dalo se rozjet +- na 10 km/h, ale po uvolňění spojky motor začal silně škubat. Pomohlo vychladnutí a znovunastartování po 10 minutách. edit - 25/5/2020: Tak nakonec bylo špatné čidlo tlaku. Podle servisu mělo být v pořádku, ale očividně nebylo. Po výměně za originál už vše v pořádku.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.