Jump to content

Motor 1.4 16V

417 topics in this forum

  1. 1.4 16V klepe 1 2 3 4 25

    • 613 replies
    • 171,992 views
  2. EGR ventil 1 2 3 4 9

    • 220 replies
    • 134,614 views
    • 23 replies
    • 32,102 views
  3. Rozvody 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 11

    • 256 replies
    • 108,751 views
    • 114 replies
    • 32,810 views
    • 30 replies
    • 25,341 views
  4. Motor 1.4 16V 74 kW 1 2 3 4 5

    • 124 replies
    • 41,454 views
    • 114 replies
    • 49,059 views
    • 139 replies
    • 85,477 views
  5. Spotřeba oleje 1 2 3 4

    • 88 replies
    • 30,950 views
    • 79 replies
    • 39,687 views
  6. Motor 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 5

    • 110 replies
    • 123,412 views
    • 215 replies
    • 114,411 views
    • 114 replies
    • 56,896 views
    • 66 replies
    • 34,601 views
  7. EGR

    • 1 reply
    • 66 views
    • 1 reply
    • 216 views
  8. Kontrolka EPC

    • 10 replies
    • 13,407 views
    • 0 replies
    • 172 views
    • 46 replies
    • 19,827 views
    • 1 reply
    • 262 views
    • 12 replies
    • 1,925 views
    • 0 replies
    • 197 views
    • 4 replies
    • 263 views
    • 12 replies
    • 3,687 views


  • Aktuální příspěvky

    • U mna podla PP a z apky je: ta spotreba dlhodobo co je 5,3 je len za 1216km lebo v servise mi v 12 mesiaci asi nieco preinstalovali v systeme a pocita mi to od vtedy ale dovtedy som mal spotrebu pri 40.. km 5,2. Myslim, že nechodim pomaly ale v meste mam bezne spotrebu aj cez 10 l.    
    • Takové spotřeby jsou u lidí, co obvykle velmi pomalu nabírají rychlost když limit dovolí. Předvídají obec před sebou a nohu z plynu dají tak aby nemuseli brzdit. Na 90 obvykle jezdí 80 takže reálně 70 km/h. Na dálnici obvykle v tunelu za kamionem popř. do 110 a pokud vjedou do levého pruhu kvůli objíždění překážky tak nezrychlí. Je to pasivní uspávací styl se kterým se dá u TDI jezdit kolem 4l a u TSI kolem 5l.   Ano je to ten styl co většině lidem jedoucí v koloně auto způsobuje cukání žilky na čele.  Je to ten styl co u 1.0 TSi způsobí totální zakarobonování motoru.   Při dnešním provozu a propustnosti naší silniční sítě, tak ale bohužel kvůli nim jezdíme defakto stejně pomalu a nesvižně, protože provoz je jedna dlouhá šňůra, rozdíl je v tom že nervozně zrychlujeme a ubíráme v zoufalém pokusu o předjetí- i když se manévr povede obvykle nás po krátké době čeká další takový ekonomický jezdec, takže vypálíme v půrměru o litr až dva PHM víc, jen proto že jsem nervozní.   Řešení je velmi prosté. S ignoranty nehnete, protože jedou v zákonném limitu a jsou ekonomický a velmi často také absolutní ignoranti co neví že existují zrcátka a někdy i blinkry (ignorani blinkrů si vysvětluji tím že takový řidič po delší cestě obvykle upadá do absolutní letargie a jede na automat - to jsou pak ty smrtáky z novin kdy je smete nějaké prase na ve vysoké rychlosti, protože borec nedal blinkry při odbočení nebo usne a vjede do protisměru). Pokud jste trošku dravější povahy jako já, doporučují před každým řízením požít utlumující léčivo- předepíše vám váš psychiatr - odevzdat se do sluníčkového světa, ideálně zakoupit adaptivní tempomat a přijmout fakt, že jízdní tempo udává ten nejpomalejší na silnici a začít jezdit ekonomicky také, zjistil jsem že mi pak zbude více peněz na večerní popíjeni alkoholu.
    • › Emil Lindholm s Mikaelem Korhonenem dojel po napínavém závěru Švédské rallye na druhém místě v kategorii WRC3 › Oliver Solberg a spolujezdec Aaron … Continued Zdroj Zobrazit celý článek
    • Mne to minuly rok po prohlidce v servisu a resetu infotainmentu psalo taky a pomohlo po “sparovani” vypnout a zapnout iPhone. Od te doby bezdrat slape bez chybicky. 
    • Trochu už bych viděl chybu na straně SE, poslední dobou čtu nejrůznější problémy s funkčností propojení třeba iphone a AW a většinou se jedná právě o modely SE, spojení selhalo je dost častá hláška. Nejlepší by bylo to zkusit s jiným modelem iphonu a budeš mít hned jasno. 
×
×
  • Create New...