Řešil jsem stejný problém jako Gohan na Seatu Leon 3 2.0TDI 135kW z roku 2019 s motorem DJGA (což je motor CUNA obohacený o AdBlue), nájezd v době opravy cca 200.000Km. Při pomalém přidání plynu vše v pořádku, při skutečně rychlém sešlápnutí plynu výpadek tahu, zaváhání, cuknutí. Servisy řešily vše možné, bez výsledku - výměna vstřiků, snímače otáček vačky a kliky, čištění DPF. Vše bez výsledku. Chyba byla nakonec v podávacím palivovém čerpadle v nádrži. Bylo asi přidřené nebo unavené a při požadavku na více paliva nezvládalo. Paradoxně žádné chybové hlášení nebylo uloženo a tato závada nebyla patrná ani z diagnostiky, protože tlak paliva byl v běžném provozu v normě. Toto čerpadlo pro Seat Leon 3 2.0TDI 135kW má číslo 5Q0 919 050 AS, pro Octavii III má čísla 5Q0919050Q / 5Q0919050AQ / 5Q0919050AJ Po jeho výměně chyba zmizela a i při prudkém sešlápnutí plynu na zem auto reaguje ihned.