Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Orlicky.michal

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. V scale síce toľko problémov nie je (aspoň zatiaľ som si nič iné nevšimol) ale ten CarPlay je fakt problém a veľký a mali by jo vyriesit.
  2. vyzerá to tak že budem v servise varený pečený, lebo takto to určite nenechám. V aute trávim mnoho času a práve tieto prvky výbavy sú pre mna jedny z najdôležitejších a nedokážem ich využívať. Našťastie mám mnoho videí keďže pri frekvencii toho ako často sa mi to prejavuje ich viem nahrať hneď niekoľko za deň takže dokázať vadu bude najmenší problém. Už len aby sa teda našlo riešenie ktoré zaberie a dúfam že to nebude trvať rok...
  3. Ja mám CarPlay V3.1.58_sop1, hw 040 a sw 0469 takze chyba musí byt inde
  4. Ja mám iPhone 11 a skúšal som aj na 8. Kde sa dá zistiť akú verziu se mám?
  5. Mne to robí nonstop a už mám toho naozaj plne zuby. Raz mi prasknú nervy a vytrhnem cele rádio.
  6. Ahojte, nová škoda scala a rovnaký alebo veľmi podobný problém s rádiom Bolero. Mám auto niečo viac ako mesiac a už za prvé 2 týždne má počas používania smartlinku z ničoho nič odpájalo. Bolo to iba raz za čas a tak som to neriešil a nakoniec to prestalo. No pred 6 dňami to začalo znovu a odvtedy ma vždy do 2 minút od pripojenia automaticky odpojí a dokým neresetnem rádio tak to nefunguje. V preklade to znamená že som zaplatil kopec peňazí za pre mňa dôležitú súčasť (rádio, Bluetooth hovory, navigácia) ktorú nedokážem využívať. Volal som teda do servisu kde mi povedali že (v skratke) nevedia čo by to mohlo robiť a že chyba bude u mňa (ale nie je pretože to robí na viac telefónoch) alebo že si mám objednať termín na servis. Tu je odkaz na videá (ktorých mám mnoooooooho) kde vidieť problém. Takto má z ničoho nič odpojí počas používania: https://youtu.be/qQiKRyh9vZw Takto sa rádio správa dokym ho nezresetujem (dá sa využívať len na funkcii media a telefón): https://youtu.be/4u5OuBfC6RM chystam sa zájsť do servisu aj s videami a touto diskusiou a dám vedieť ako som dopadol.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.