Dobrý den, rád bych se zeptal kde je chyba. Dělal jsem výplach motoru, dělal těsnění na vaně, měnil filtr a zároveň vyndal i chladič oleje, aby všechen vytekl. Bohužel jsem na tom chladiči nevyměnil těsnění a dokonce ani nevím, zda je nasazeno správně. Nevěděl jsem, že záleží na jeho přesné poloze. Auto po výměně krásně jezdilo asi 3 dny. Bohužel nyní je slyšet takový hlubší zvuk a tvrdší chod motoru. Zároveň mi přijde, že o dost stoupla hladina oleje (byla na MAX, teď je až nad kuličkou). V chladící kapalině dle mého olej není, ale hladina dost kolísá.
Dotaz tedy zní, zda je okruh chladící kapaliny v chladiči uzavřený, nebo otevřený a zda je možný prosak vody do oleje v chladiči.
Bojím se aby nebylo prasklé těsnění pod hlavou, ale myslím, že to by byla veliká náhoda, aby k tomu došlo krátce po výměně. Bohužel, ale můj kamarád asi den po výměně oleje mé auto vytočil na místě až do omezovače, i když nebylo zahřáté. Což by více nasvědčovalo tomu těsnění pod hlavou.
Děkuji za vaše reakce