Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    381 témat v tomto fóru

      • 661 odpovědí
      • 186 388 zobrazení
    1. Nestartuje 1.9 TDI PD

      • 268 odpovědí
      • 110 106 zobrazení
      • 88 odpovědí
      • 26 169 zobrazení
      • 432 odpovědí
      • 155 576 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 3 869 zobrazení
      • 145 odpovědí
      • 62 275 zobrazení
      • 77 odpovědí
      • 51 989 zobrazení
    2. Vadný EGR ventil

      • 112 odpovědí
      • 81 260 zobrazení
      • 89 odpovědí
      • 36 252 zobrazení
      • 221 odpovědí
      • 43 490 zobrazení
      • 80 odpovědí
      • 57 018 zobrazení
      • 214 odpovědí
      • 184 646 zobrazení
      • 32 odpovědí
      • 38 040 zobrazení
      • 133 odpovědí
      • 39 367 zobrazení
      • 2 398 odpovědí
      • 484 066 zobrazení
    3. Emise Do dílny! OII 1.9 TDI PD

      • 106 odpovědí
      • 68 029 zobrazení
      • 38 odpovědí
      • 26 439 zobrazení
      • 35 odpovědí
      • 21 731 zobrazení
    4. Záměna OEM DPF

      • 0 odpovědí
      • 24 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 87 zobrazení
    5. Zaslepeni EGR

      • 40 odpovědí
      • 21 865 zobrazení
      • 42 odpovědí
      • 19 876 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 163 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 24 789 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 180 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Trochu OT. V pá nebo so došla aktualizace na SG a MFA+. Takže se okolo těchto SW něco děje.
      • Ak zvysovat rychlost tak jedine spolu s dalsimi opatreniami ako napr. zakaz predbiehania pre kamiony, povinne rozostupy medzi vozidlami.   Moznost predbiehania pre kamiony je hlavnym dovodov pre zlu plynulost premavky v CZ. A rozostupy.... je absolutne nebezpecne ak niekoho mam takmer v kufri, pripadne ide vlacik kamionov, do ktoreho sa potrebujem zaradit a nemozem. Myslim si totizto, ze samotna vysoka rychlost nie je hlavnym dovodom nehod, ale prave nedodrziavanie bezpecnej vzdialenosti a nevenovanie sa riadeniu vozidla.
      • Zdravím všetkých, zamýšlal sa niekto nad tým prečo nieje nejako zaistené ozubené kolo na vačke treba tesným perom či klínkom??  Ak niekto nedodrží moment dotiahnutia toho šrobu može nastat rozhodenie rozvodov?? Hlavne mi nejde do hlavy to prečo je to takto riešené že je tam len šrob na tom kolese od vačky. Jedná sa o trojvalec 6 ventil
      • Tak vše nakodované a multifunkční volant pořád neovládá Amundsena(315).Podvolantovou jednotku teď mám 1K0953549AQ,která normálně původní rádio Amundsen(310) ovládala. Na doporuční mám vyměnit podvolantovou jednotku za 1K0953549CH.Je ještě jiné označení jednotky,která by ovládala multifunkční volant než 1K0953549CH ???
      • Najazdených mám akurát 110k km. Teraz som absolvoval 300 km jazdu a kontrolka žhavenia sa nerozblikala. Ja už naozaj neviem, kedy to robí, za akých okolností, preto podozrievam nejakú malú špinu v EGR, ktorá sem tam spôsobí nepresné otvorenie alebo zatvorenie ventilu. Mohli by ste sa prosím vyjadriť k tejto mojej myšlienke? Či by také niečo mohlo spôsobiť moje problémy... Chip tuning ani výkon riešiť nemusíme, videl som výsledky na vlastné oči, čipovalo sa pri 100k km.
    ×