Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    366 témat v tomto fóru

    1. Nestartuje 1.9 TDI PD

      • 255 odpovědí
      • 101 358 zobrazení
      • 430 odpovědí
      • 148 081 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 3 604 zobrazení
      • 145 odpovědí
      • 59 963 zobrazení
      • 87 odpovědí
      • 24 396 zobrazení
      • 77 odpovědí
      • 50 037 zobrazení
    2. Vadný EGR ventil

      • 112 odpovědí
      • 77 105 zobrazení
      • 89 odpovědí
      • 32 879 zobrazení
      • 221 odpovědí
      • 41 559 zobrazení
      • 80 odpovědí
      • 54 138 zobrazení
      • 52 odpovědí
      • 89 412 zobrazení
      • 32 odpovědí
      • 35 635 zobrazení
      • 133 odpovědí
      • 37 235 zobrazení
      • 2 398 odpovědí
      • 478 194 zobrazení
      • 652 odpovědí
      • 179 502 zobrazení
    3. Emise Do dílny! OII

      • 106 odpovědí
      • 64 892 zobrazení
      • 161 odpovědí
      • 87 092 zobrazení
      • 38 odpovědí
      • 25 399 zobrazení
      • 35 odpovědí
      • 21 241 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 77 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 106 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 196 zobrazení
    4. Klepani, nouzovy rezim

      • 4 odpovědi
      • 458 zobrazení
      • 64 odpovědí
      • 31 528 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 737 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Ted se vrátila kamarádka ze služební cesty asi 10denní, firma měla auta domluvená na nějakém odstavném parkovišti někde u letiště... Při návratu polovina lidí neodjela a za stěrači všechny auta měla vizitky na servisní službu ohledně nastartování vozidla pomocí startovacích kabelů .  
      • ano, motor 1.5 TSI DSG. Nevím další podrobnosti, mám jen fotku s rozměry v TP od dealera.
      • Mne sa naopak prejav motoru pacil. Ale nemozem sa s tebou porovnavat kedze som bol len na polhodinovej predvadzacej jazde a do 1.5 tsi 110kw presedlavam z rapida 1.2tsi 63kw. Kazdopadne mne sa zdal chod kultivovany a dynamika a vykon vyborny. Je to logicke ked som zvyknuty na 63 kw :)
      • Adaptation of seat heating   Stg 09 Central Electrical Access authorization: 31347 Adaptation Here, there are now a total of 12 (different) channels for assigning the current consumption for seat heating (**). The ducts are divided into a total of six seat heating stages, which can be adjusted, each with a lower switching threshold and an upper switching threshold. In the superb, however, you can only select three seat heating levels. Therefore stages 1 and 2, stages 3 and 4, stages 5 and 6 are programmed in the same way. The steps are set as follows:   Seat heating levels ½ lower switching threshold in 22.0oC Seat heating stages ½ upper switching threshold in 23 .0oC
      • Ahoj, dnes jsem testoval 2.26.7. Vše se zdá OK.   OCT II, CFHC 2012, 166t km Koupil jsem jí teprve v pondělí, takže zjišťuju stav DPF.    Když spočítám OIL ASH 0,1 * 400 = cca 40g, což znamená ,že jsem někde v půlce životnosti a km +- sedí ? Jakto že mám tak velký rozdíl v Soot Mass Calc a Soot Mass Measured? Nemělo by to být podobné? Od poslední regenerace jsem najel 97 km a progress bar je už na 64%...nemělo by to přibývat pomaleji?      
    ×