Přejít na obsah

petercd

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení petercd

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Palivový filter som nemenil (je možné, že je tam pôvodný - 80 000 km !?). Skôr som si myslel, že to bude niečo od elektriky, RJ, snimače, vstreky ..., ale je možné, že je to palivový filter - to by bola tá lepšia možnosť. Možno to súvisí aj s tým, že teraz sa mi dva krát stalo, že motor začal isť nepravidelne (tipujem na 3 valce) po tom, ako som šiel z kopca, zaradená rýchlosť, brzdiac motorom, otáčky cca 1200-1300 a po vytlačeni spojky (pri vyradení rýchlosti) pokles otáčok a vynechávanie 1 valca, nepravidelný chod - po zošliapnutí plynu sa potom motor chytil. Auto by malo fungovať tak, že pri brzdení motorom vraj RJ odstaví prívod benzínu. A ak je zanesený pal. filter, tak potom nemusí stíhať s dodávkou benzínu, keď je to opäť potrebné. Ale či to je tak, netuším. Vďaka za radu, pozriem sa aj na ten filter.
  2. Fabia 1.4 MPi 44 kW, r.v. 2000. Objavuje sa to sporadicky. Asi 1x pri 30 štartoch. Motor naskočí, ale len asi na 2 valce, ide veľmi nepravidelne a nakoniec zhasne, niekedy pomôže pridávanie plynu (ale je to trápenie a preto to radšej už nerobím). Na druhé alebo tretie naštartovanie väčšinou naskočí a potom je všetko OK. Ak nie tak pomáha štartovanie so zošliapnutým plynom (čo nie je bohviečo), vtedy naskočí vždy. Väčšinou je to pri studených štartoch. VAG - nič, kontrolky nesvietia. Bežne pokusy ako vyčistenie klapky, výmena sviečok, vzduchového filtra už bola vykonaná. V servise si s tým nevedia rady. Nechcem to riešiť spôsobom pokus - omyl - pokus ... Ak ste sa s týmto niekto stretol a viete čo s tým, vďaka ak mi poradíte.
  3. Mne to robí to isté. Pomáha mi štartovanie so zošliapnutým plynom (čo nie je bohviečo). Z okolia mi nikto nevie pomôcť. Ak to už niekto vyriešil , dajte vedieť.
×
×
  • Vytvořit nový...