Jump to content

Motor 1.4 MPI


705 topics in this forum

    • 261 replies
    • 77.3k views
  1. Lambda sonda 1 2 3 4 7

    • 169 replies
    • 114.7k views
    • 352 replies
    • 178.7k views
  2. Kontrolka mazání 1 2 3 4

    • 94 replies
    • 61k views
    • 118 replies
    • 59.2k views
  3. Nestartuje 1 2 3 4 8

    • 192 replies
    • 58.9k views
  4. Svíčky 1 2 3

    • 66 replies
    • 36.1k views
  5. Termostat 1.4 MPi 1 2 3 4 6

    • 142 replies
    • 50.8k views
    • 136 replies
    • 54.8k views
  6. Svítí kontrolka EPC 1 2 3 4

    • 92 replies
    • 135.6k views
  7. Výměna hlavy

    • 1 reply
    • 103 views
  8. Výpustný šroub oleje 1 2

    • 34 replies
    • 20.1k views
    • 1 reply
    • 210 views
    • 1 reply
    • 145 views
    • 34 replies
    • 7.3k views
  9. Cukání motoru 1.4 MPI 1 2 3

    • 51 replies
    • 20.9k views
  10. Nie je to drahe?

    • 6 replies
    • 10.5k views
    • 1 reply
    • 342 views
    • 1 reply
    • 238 views
    • 32 replies
    • 11.1k views
    • 1 reply
    • 256 views
  11. Olej do Fabia 1.4 mpi 1 2 3

    • 71 replies
    • 86.7k views
    • 2 replies
    • 357 views
  12. Těsnění pod hlavou 1 2 3

    • 55 replies
    • 26.6k views
    • 11 replies
    • 7.5k views


  • Aktuální příspěvky

    • Nemá někdo, prosím, otestováno tohle?  RE-STREAM
    • Aj Opera v Androide funguje. Notebook este netestovany, tusim mi vcera nabehol svetly. Musim pozriet nastavenia
    • Ta poslední věta mě rozesmála :D mas stesti na kus (retez) ;)   OFFtopic - Ono to auto původně bylo určený na tyhle nájezdy, ale já byl náruživý řidič, a taky hodne pouzivam prave k praci, tak ze tak. Proto jsem si taky ted poridil O2, sice je tvrdsi, ale rad si projedu zatacku rychleji :) .. takze mi ten podovzek sedi, a navic se dostanu tam kam potrebuju za min, nez s tou fabkou, s fabinu mam spotrebu 5,9 spritmonitor.de/en/detail/445613.html a s tou RSkou jezdim realnych 5,2-5,6, jak kdy, takze na tech kilometrech je to pak taky znat ... je to i prijemnejsi, tech 125kW a 350Nm :) oproti 63 a 160 :)  
    • Už to tu bylo několikrát zmíněno, EFB baterie jsou na toto připraveny, a mohou fungovat uměle na nižším stavu nabití (SOC - State Of Charge při cca 70%). Uvádějí to výrobci, konstrukce to umožňuje (síťka z polyfleece, přidaná na povrch kladné desky). Zatímco konvenční mokrá baterie by se při tomto stylu používání v důsledku vysokého cyklického namáhání během několika málo měsíců zcela opotřebovala.
    • Dnes som bol na garancke po 30000 km. Medzi recou som spomenul ze sa mi resetuju budiky. Povedali ze o tom vedia ze nie som prvy. Na moje prekvapenie pri odovzdavani auta mi povedali ze nahrali novy sw ktory by to mal riesit. Dlhsiu dobu som to neriesil ale pred tym pre moje budiky nebol vydany novy sw. Teraz uz vyzera ze je. Tak som zvedavy. Snad to pomoze.
×
×
  • Create New...