Přejít na obsah

fee

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení fee

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Myslel jsem právě přehrání původního SW novějším v autorizovaném servisu (nikoli za účelem zvýšení výkonu). Mám Santa Fe a servis Ti při každé garančce nahraje aktualizovaný SW (předpokládám, že lepší než původní). Tady na stránkách se o tom někdo zmínil, že továrna udělala nový soft na zlepšení startů a "mimochodem" to zlepšuje náběh turba (nemůžu ale najít, kdo to psal a jestli se to týkalo tohoto motoru). V jednom servisu mi mechanik řekl, že už to dělali (ale není to obvyklé) a auto pak i lépe "jelo" (cena za nahrání cca 1 tis. Kč)., v druhém: ano, zlepšuje to starty, ale jestli Vás nezlobí, tak nahrání může být kontraproduktivní (původní totiž nemají, protože ho tam dává továrna) a třetí mi o tom něco zjistí. Tak zkouším lapat info tady.
  2. Kolegové, rád bych se zeptal, jestli jste si nechali přehrát SW v řídící jednotce a proč. Na těchto stránkách jsem kdesi pár poznámek o tom zachytil (zlepší to starty a náběh turba?), ale moc z toho moudrý nejsem a odpovědi ve 3 autorizovaných servisech taky nebyly úplně jednoznačné. Děkuji za odpověď.
  3. Už vím proč jsi u oktávek, kouknul jsem se do jiného fóra.
  4. Já byl Karlosi neústupný, servis byl presovaný ode mne, ale na druhou stranu taky z továrny, proto jsem pak komunikoval rovnou z továrnou. Škoda, že jsem o tomhle fóru nevěděl dřív, resp. tenhle problém tam před skoro 2 roky nebyl popsaný. Když Ti továrna řekne, že nikdy zadřený vstřiky na reklamaci neuznala, protože byly vždy prokazatelně způsobený špatnou naftou, tak nemáš dobrou výchozí pozici pro hádání. No nic, už je to uzavřená kapitola, ale !!! .. člověk se musí zamyslet jestli chce podstupovat tak nákladné opravy jaké popisuješ za situace, kdy mu už skončila záruka. Proč vlastně zůstáváš u oktávek (po tomhle)?
  5. Samozřejmě jsem Tvojí story četl, proto jsem i reagoval. Taky jsem se nevzdal hned, nafta z nádrže šla na analýzu (výsledek OK), nafta od pumpy, kde pravidelně beru (mimochodem značková - výsledek taky OK). Vstřiky byly na moji žádost odeslány do Soběslavi - výsledek ale byl: vadné palivo. A továrna řekla, že jsem mohl natankovat kdoví co třeba 10 nádrží zpátky a projevilo se to až teď. Chvilku to bylo o přemýšlení, jestli se pustit do sporu, mateřský servis se ale zachoval velkoryse a půlku opravy vzal na sebe. A to je konec story. Ale trochu jsi mne vystrašil, že vstřiky obvykle odchází po 60-70 t. km.... a já mám teďka 90 t. km (takže jsem zase v nebezpečném pásmu).
  6. představ si, že nejezdil, tankoval jsem naftu u normálních pump. Předtím jsem měl fabii TDi a předtím felicii diesel, takže s naftou jsem už měl něco odježděno. Prostě stalo se, asi mám špatný kus (k tomu ještě prasklou hlavu a špatný turbo, obě vyměněny v záruce, vstřiky ale továrna neuznala).
  7. ahoj, měl jsem na 2.0 TDi zadřené vstřiky ve 30 tis. km, byla to dlouhá anabáze, továrna reklamaci neuznala.
×
×
  • Vytvořit nový...