
kawaman
Uživatel-
Počet příspěvků
15 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontaktní metody
-
ICQ
246761509
Oznámení kawaman
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Ahoj, jeste jedna vec. Cetl jsem tady nadhozenou otazku 1.4MPi, 55kW. Vidam sem tam inzeraty na tuhle variantu a divny je, ze ty auta jsou pomerne levny. Je to tak spatny, nebo je to tak jak jsem tu cetl, ze to i na octavu staci? Na takovy auto mi prjde 1.4 malo.....ale na druhou stranu proc ne? Vetsinu casu stejne budu jezdit ve dvou....ale jde o to, aby se dalo sem tam i predjet, aneb jak nezustat vedle avie v levym pul hodiny Pokud nekdo ma zkusenost taky to sem hodte Dikec octavamani
-
Ahoj, tak to sedi. Bazaristi aneb jak byt chytry za kazdych okolnosti. Je to smutny ze takovyhle lidi nam prodavaj auta.
-
Cau, diec za tip na tipcars, mrknu na to. Ja jsem zjistil, ze nemam jeste jasno jestli 1.6 s LPG nebo Tdi. Jak si rikal o kombiku tak to sedi, clovek mozna nakonec zjisti,ze ho vubec nepotrebuje, ale na druhou stranu octavie v kombiku je moc krasna holka. Samozrejme to dopadne jako vdycky, aneb kdyz srdce zatluce a zamiliju se pri koupi je to vyreseno. Dikec za tip O.
-
Ahoj, Zni to jako brnkancka privizt auto, ale je mi jasny, ze neni. Popremejslim, uvidim. dikec za odpoved. O.
-
Ahoj, tomuhle rikam odpoved se vsim, co k tomu patri. Uprednostnuju informace tohodle razeni, tedy technicke. Diky moc. Jeste se chci zeptat na dovezeni a prihlaseni vozidla ze zahranici. Psal si, ze to mas za sebou. Ptam se na to vsude mozne, dokonce jsem volal i na registr motorovych vozidel. Jak moc slozite je prihlasit auto z Nemecka, jake jsou tam omezeni a podminky. Jenom par vet o tom co to obnasi? Dekuju moc Ondra
-
Diky za prispevek o Tdi. A jake jsou zkusenosti se studenymi starty? Docetl jsem se jinde na foru, ze to umi nekdy zneprijemnit zivot. Takze jak tvoje Octavia startuje pod -5? Dikec O.
-
A kdyz jsme u porovnani 1.6 74kW vs. 75kW....koncepcne je to stejny motor? Myslim tim pouze novejsi verze stejneho zakladu? Jinak o lambda sonde jsem slysel, ze odchazi hlavne u 55 kW, ale jak se zda tak i u 74 kW.....hmmmm. Ale jak bylo zminovano v predchozich prispevcich jde to vylepsit prevarenim lambda sondy na vyssi misto, coz je vcelku jednoduchy zasah a zda se ucinny....viz predchozi prispevek od jednoho clena. Jinak co se tyka 1.8,20V. Slysel jsem, ze papa olej (uniky u driku ventilu.... pry castejsi vymena simeringu nutna....pouze interpretace,co jsem precetl na foru). Je to tak nebo ne? Jeste by me zajimal rozdil mezi 1.8 a 2.0 motorem. Zase otazka, je to stejny zaklad (pouze zmena objemu stejneho zakladu) nebo totalni obnova a jake jsou zkusenosti s unikama oleje u 2.0? Jen tak dal, diskutujte , distkutujte. Clovek se neco dozvi! O.
-
DObry napad prevarit lambda sondu. Takovy vychytavky me zajimaj. Budu si to pamatovat, pokud koupim 55kW rozhodne to udelam.
-
....jeste jedna vec...predchozi napad o 1.6 motoru s LPG me take napadl. LPG se zda je idealni volba. Nechci zde nadnaset tema, ktere jiz bylo diskutovano na techto strankach jinde, ale preci jen. Ma nekdo 1.6 55kW a 1.6 75kW s LPG?
-
Octavaci co na to rict? PARADA!! Kvalitnich informaci jsem se dockal. Strachy o spotrebe oleje se nepotvrdili (ruznych zarucenych informaci u piva se vzdy najde habadej) a strachy o neustale se opakujici poruse dodavky paliva u Tdi se zda take ne. Rozdil mezi 55kw a 75 kW vysvetlil velice kvalitne zpracovany predchozi prispevek. To je totiz hlavni tema pri volbe mezi 55kW a 75 kW - aneb spotreba versus pocit ze svezeni, ale zda se i 55 kW se da vydrzet ;o))) Jinak diky i za prispevek o Tdi a cene nejcasteji odchazejiciho dilu...to je presne co se potrebujeme myslim vsichni na techhle strankach dozvidat. Takze Octavamani diky moc O.
-
O. Ahoj, super. Zajima me rozdil mezi temahle dvema motory. Zajima me rozdil ve spotrebe. Je mi jasny, ze 75kW je nekde jinde, ale slysel jsem ze docela papa. A co spotreba oleje? Kazdopadne za kazdou zkusenost budu vdecnej.... Diky
-
Chlapi jeste jednou diky za odpovedi. Udelalo mi to pohled na vec. Jinak nebudu se tady zatezovat odpovidanim mistrum sveta, ktery vsechno vedej a znaj. Cetl jsem tu spoustu prispevku o takovych a takovych poruchach motoru 1.6 (civky, zvysena spotreba oleje atd.) a tdi (vahy vzduchu,turbo, studene starty), tudiz nebyl jsem liny stravit cas hledanim informaci. Proc jsem zalozil toto tema jsem jiz vysvetloval a prosim, aby na nej reagovali lide, kteri opravdu chteji pomoci (tedy bud vlastni zkusenosti majitelu a nebo lide, kteri autum opravdu rozumi...mechanici nebo kutilove, kteri skutecne neco umi a ZNAJI dane motory. Honici EG prosim NEREAGOVAT
-
Takze kluci dikec moc. Duvod proc jsem polozil pro nekoho mozna hloupej dotaz byl, ze jsem se chtel dozvedet achylovy paty u kazdeho motoru, tzn. u 1.6 odchazi to a to, u Tdi odchazi to a to a pri koupi si dej pozor na to a na to (reaguji na priblblou poznamku pana s audi proc jsem neuvedl najete kilometry) Myslim, ze se nakonec stejne budu rozhodovat aktualne podle nabidky a podle toho jak se mi jaka bude libit. Kolik najezdim je samozrejme logicka otazka a chapu, ze je to pomerne dulezitej udaj pri volbe motoru. To je dulezite u koupe auta kolem 5-ti let stareho, ale u aut pres 7,8 let je to celkem nedulezity, jelikoz porizovaci cena je velmi podobna. Pokud nekdo z vas ma nejakej trvalej opakujici se problem s 1.6 nebo s Tdi dejte mi prosim vedet. Jinak tohle forum je moc fajn a doufam, ze az budu mit octavajznu tak si pokecame Ahoj a jeste jednou dikec Ondra
-
Ahoj.Chci se Vas vsech zeptat, jako lidi kteri uz maji zkusenost z autem, ktery chci koupit. Premyslim o koupi Octavie 1.6 nebo 1.9 Tdi. Je mi jasny, ze nelze srovnavat tyto dva motory,ale preci jen. Muzete mi poradit co se tyka poruchovosti (zivotnosti) dilu u techto jednotlivych motoru? SLysel jsem o potizich s vahami vzduchu u TDi a o zvysene spotrebe oleje u 1.6. Napiste mi prosim Vase zkusenosti. Koukal jsem, ze jsou tu velice zdatni mechanici, poradte prosim. Premyslim o r.v. 99,00. Predem dekuji za odpovedi budouci ocavaman Ondra