Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)

    1 096 topics v tomto fóru

    1. Koupě Octavie I

      • 1 317 odpovědí
      • 196 123 zobrazení
    2. Garny servis vše okolo

      • 1 368 odpovědí
      • 203 789 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 83 337 zobrazení
    3. OCTAVIA RS

      • 765 odpovědí
      • 142 215 zobrazení
      • 1 266 odpovědí
      • 298 693 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 267 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 5 094 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 89 zobrazení
    4. štatistika km

      • 214 odpovědí
      • 38 284 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 108 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 383 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 701 zobrazení
      • 39 odpovědí
      • 11 001 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 9 224 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 869 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 807 zobrazení
    5. Diagnostika Zlín

      • 3 odpovědi
      • 1 717 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 9 738 zobrazení
    6. Rezerva nadrze

      • 8 odpovědí
      • 12 721 zobrazení
    7. dotaz ohledne TOUR

      • 10 odpovědí
      • 1 456 zobrazení
      • 27 odpovědí
      • 23 845 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 6 721 zobrazení
    8. ETKA vin .txt

      • 42 odpovědí
      • 30 217 zobrazení
    9. Vložka zámku

      • 6 odpovědí
      • 3 425 zobrazení
    10. Náhradní klíč

      • 22 odpovědí
      • 12 035 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Reklamoval jsem to před koncem záruky
      • Zdravím Vás. Mám malý problém. Před týdnem jsem jel po dálnici a vtom jsem vlítl do průtrže. Bylo to jako by jsem vjel do bazenu. Po chvilce se mi auto rozehrálo, jak na pouti kolotoče. Napsalo mi to závadu Start - Stop,  závada kontrola stability (ESC), ACC a Front Assist nedostupný, Závada ukazatel kontroly v pneumatikách. Byl jsem s tím a autorizovaném servisu. Napíchli to na diagnostiku a řekli,že tam nic nenašli, zkontrolovali pojistky, proudy a vše úplně v pořádku. Ale chybu mi to ukazuje stále a  ACC a  vše ostatní nefunkční. Závadu mi to stále ukazuje. Nakonec jsem se v autorizovaném servisu objednal a budu čekat na termín. Řekli, že závadu budou muset hledat. No jsem na rozpacích co mě čeká. Nedokáže někdo poradit?
      • Oživím totok téma, bó řeším stejný problém.   Co jsem tak hledal rozumy na netu, tak jsem vyčelt, že podobné jsou GEL a AGM (elektrolyt ve formě gelu nebo nasáklý ve skelném rouně). EFB má klasický "vodový" elektrolyt (taky má kontrolní "magické oko"), jiná je konstrukce desek elektrod. Podle tohoto myslím, že by se EFB mohla nabíjet jako klasická obyčejná Pb baterie.   Ví o tom někdo něco víc?
      • @zwan no jak myslíš, je to samozřejmě na tobě, ale jak už jsme psali výše..resetovat olejový servis jde i pár stisknutím tlačítek na přístrojové desce a proměnlivý interval se automaticky resetuje na pevný..to by v tom servisu taky měli umět..  přikládám ti video, kde vidíš, jak jednoduše udělat reset v rapidu, u fabie je to stejné..  
      • Ahojte, je to jednoduché mechoš kam jezdím já i otec přes 5 let je dobrý. Ale prohlásil ze 40k za novou diagnostiku nedá ze se mu to nevyplatí. Takže u aut shruba 20015 a výše s tím nic neudělá. Jsem teď  rok po výměně LL takže auto ještě neupozornuje na nutnost výměny, ale je idální čas přejít na pevný interval. Takze bud sezenu jiný dobrý servis coz bude problém :(, nebo pro jedou zajedo do Škodovky s tím že si matroš dodám a zaplatím jen práci. Záruku to už nemá takže jim to může být jedno..
    ×