Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)

    1 097 témat v tomto fóru

    1. OCTAVIA RS

      • 766 odpovědí
      • 147 408 zobrazení
    2. Koupě Octavie I

      • 1 317 odpovědí
      • 199 735 zobrazení
    3. Garny servis vše okolo

      • 1 368 odpovědí
      • 207 135 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 88 193 zobrazení
      • 1 266 odpovědí
      • 303 273 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 678 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 5 520 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 20 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 180 zobrazení
    4. štatistika km

      • 215 odpovědí
      • 40 772 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 10 297 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 797 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 2 226 zobrazení
      • 39 odpovědí
      • 12 496 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 454 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 416 zobrazení
    5. Diagnostika Zlín

      • 3 odpovědi
      • 2 243 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 12 365 zobrazení
    6. Rezerva nadrze

      • 8 odpovědí
      • 14 754 zobrazení
    7. dotaz ohledne TOUR

      • 10 odpovědí
      • 2 031 zobrazení
      • 27 odpovědí
      • 26 509 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 8 183 zobrazení
    8. ETKA vin .txt

      • 42 odpovědí
      • 32 791 zobrazení
    9. Vložka zámku

      • 6 odpovědí
      • 3 973 zobrazení
    10. Náhradní klíč

      • 22 odpovědí
      • 12 668 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Umisteni ruznych cidel jsem nasel. Napr cidlo venkovni teploty by melo byt za mrizkou pod svetlem u ridice a cislo nasavane teploty zas u pylovyho filtru. Takze kdyz obe cidla blbnou nema asi cenu zapinat auto rezim protoze by stejne nefungoval kdyz jsou venku minusy. Co se tyce pousteni klimy behem jizdy a te spojky klimy? Muzu za jizdy libovolne menit nastavení nebo jak abych tomu neškodil

        Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

      • Může to být mrazem, je tam nějaká ochrana před prasknutím membrány v reproduktoru.
      • Zatiaľ mám odjazdených iba nejakých 200 km a brzdy iba jemne zabieham (žiadne prudké brzdenia), Predpokladám, že podrobnejšie sa budem môcť vyjadriť až niekedy koncom kalendárnej zimy.
        Čo sa týka účinku, zatiaľ brzdia podobne, ako staré brzdy, t.j. majú slabší nábeh brzdného účinku. Keď som mal auto nové (kupoval som ho so 6 tisíc km), tak brzdy už pri jemnom stlačení pedálu sa zahryzli veľmi silno, teraz ten efekt nie je. Ale uvidíme, keď budú mať za sebou pár tisíc km, zatiaľ by som to nehodnotil.

        Inak budem dávať do svojho vlastného vlákna fotky svojich starých platničiek. Pochopíte, že pociťoval zhoršenie brzdného účinku. :)
      • čidlo teploty venkovní v záslepce myslím vlevo měří skutečnou teplotu. Vede do climatronicu a odtud dalším kabelem do panelu. Pokud neukazuje správnou teplotu je vadné.  Kvůli mechanické námaze a zátěži baterie jsem při startu klimu vypínal nebo aspoň hodil do ECON. V Econ nejede kompresor, kompresor je spínán magnetickým přitažením kladky.  Kampresor se vypíná někde kolem 6? stupňů prefacelift. Asi 3 Facelift. Econ obvykle v létě 10 min před koncem jízdy aby se vysušil výparník. Stačí jinak hledat.
      • No to DSG dělá co chci, ale připadá mi, že s velkým spožděním, prostě nedokáže nahradit lidský mozek a neví, že zrovna budu chtít předjíždět, to mi asi na tom vadí nejvíc, ani tím pádlem to není hned jako když si včas podřadíš. Ještě k té parkovací brzdě - jaký je tedy rozdíl mezi parkovací ruční brzdou a parkovací brzdou na pákovém voliči (v reálném použití)
    ×