Přejít na obsah

Samgin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení Samgin

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já to tam slyším taky, zní to jako spínání kontaku nějakýho relátka. Když stojím před motorem a čumim do něj tak to cvakání jde z levý strany někde u nádoby na chladící kapalinu. Cvaká mi to tam od doby co jse auto koupil - necelej rok, tak už se tim ani nezabejvám, páč mi to příjde normální. Bohužel taky nevím co to je - tak jsem asi moc nepomohl, ale aspoň víš že v tom nejsi sám:)))
  2. Mám podobnej problém u Oktávky 2.0, r.v. 2001, přestavenou LPG - Lovato Magic. Když ráno startuju tak to chce chípnout. Když nešlapu na plyn tak se to dusí v otáčkách 300 až 500 a pak to zdechne. Když ale krátce intenzivěn sešlapávám plyn tak se to občas chytne a otáčky se mi podaří zvednout. Když pak držím sešláplej pedál plynu v jedný poloze, tak se to zase začne dusit. Když ale plyn rychle sešlapávám a pouštím tak se to v otáčkách drží. Jak se ale chci rozjet a motor tedy zatížím, tak jdou otáčky hned zase dolů, tak musim sešlápnout spojku, abych udržel otáčky. Takhle to jde než se motor zahřeje na teplotu automatickýho přepnutí na plyn (30°C). Na plyn pak frčím jako král. Když je motor zahřátej a přepnu to z plynu na benzín, tak to taky maká v pohodě. Podezdření mám na sytič, bohužel nevím jak funguje a jaký mechanismy ho řídí. Můžete někdo poradit? Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...