Přejít na obsah

martinjeu

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení martinjeu

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jinak s těma více osobama je to pravda, vcera zhruba 250kg nákladu a nad 170km/h se tomu už moc nechtělo. Dneska zaroven porovnano proti O1 1.6MPI kterou máme taky v rodině a s kterou sem najezdil snad 30tis za poslední rok. Když jsem do toho dneska sednul, tak to byl opravdu šílenej rozdíl. Do zhruba 130km/h to nestoji ani za to porovnavat. Nad 130ku pořád vede TSI, ale už to není tak obrovskej rozdíl. Naprosto pak exceluje i v jedné nemotorové disciplíně a tou je hluk. Ten motor prostě není uvnitř slyšet dokud ho nevytočíte nad 4000ot a ani potom to není nic hlasitýho. Jinak spotřeba (1 osoba, klima dostavala docela do tela pri tom vedru) Mesto (vsude sama kolona) - 9l (to by me zajimalo, kde vzali tech 7) Okresky - 90kmh prumer 5,5l Dálnice - 140kmh tempomat 6,5l, 160kmh temp 8,5l Dost tomu turbu davam zabrat, ale zase jen kdyz je motor zahratej a nad 4500ot si s novym motorem nedovolim, pri klidnejsi jizde, by to urcite kleslo. Na druhou stranu jsem tam zatím tankoval jenom 100okt.
  2. Koukám, že tady budu asi první s tímhle motorem. Včera jsem převzal novou octavku s timhle moturkem. Ačkoliv jsem dlouho váhal nad tím, zda nevzít 1.8TSI L&K, která byla o 100k dražší, nekupoval jsem ale auto na zábavu, nýbrž na práci a tak nakonec zvítězila 1.2ka a musím říct, že toho nelituju. Ze začátku to však tak nevypadalo. Když jsem vyjel z autosalonu, tak jsem se proklínal, co že jsem to koupil za krám (vůbec to nechtělo jet), natakoval jsem tedy 100okt vpower jel to trosku prohnat. Zatimco jsem nadaval na motor, tak ten se zacinal probouzet k zivotu. Po najezdu prvnich 100km jako by ten motor nekdo vymenil. Jezdil jsem tedy i s mnohem vykonejsimi auty, ale co tenhle pidimotor (v mot. pros. se úplně ztrácí) dokáže, tak to jsem zíral. Jakmile se probudi turbo (kolem 1700otacek), tak ocekavejte mohutny zrychleni na 2 a 3ti prevodovy stupen. Moturek taky poskytuje dostatecnou vykonovou rezervu pro rychly predjizdeni v rychlostech okolo 100km/h. Auto perfektně táhne, obzvlášť do 130kmh, vůbec mu ale nevadí ani rychlosti kolem 180kmh. V rychlostech kolem 160kmh ještě ochotně zrychluje, ale žádný trhač asfaltu nečekejte. Otacky (na 6ku): 130kmh 2800ot 150kmh 3300ot 180kmh 4100ot Jestli se tedy Škodovce něco za poslední dobu povedlo, tak potom určitě tenhle motor. Otázkou jen zůstává, jak dlouho vydrží. Vsechny mereni jsou s pustenym klimatronikem, bez klimy by to bylo na padnuti v tomhle vedru.
×
×
  • Vytvořit nový...