Ahoj všem.
Před 3mi měsíci jsem koupil Octavii 1U2 1,6 55 KW r.v. 1997 motor AEE.
Bohužel má najeto 260t. Km.
Při jízdě po dálnici mi vylítl píst a prošel blokem motoru, tak sem motor nechal v Origo servisu vyměnit za jiný který sem koupil za 5t.
Motor byl ze stejného typu a stejného roku, po výměně vše ok, až na to že klepaly hydroštely. Zjistil sem že bylo špatné těsnění pod víkem tak jsem ho sundal, dal nové ale ejhle při utahování sem neodhadl jak moc utahnout tak sem ukroutil jeden ten šroub co drží víko. Tak sem sundal víko, a sundal ten bazmecht v kterém byl ukroucený ten šroub jednalo se zrovna o ten díl co drží zároveň vačku a zároveň rozdělovač. Vyměnil sem ho za jiný , složil a ejhle!!!
Motor točí jak divý ale nenastartuje,při zapnutí klíčku mi při připojení kabelu a svíčky přímo na cívku jiskru dá, ale když startuji tak mi to nedává jiskru na svíčky. Nemám VAG ani nevím jestli ho někdo v mém okolí a to Havlíčkův Brod popř. Humpolec má. Tak sem skusil dát druhý rozdělovač který je z toho původního motoru, vše sem zapojil a stejný problém.
Stalo se mi že sem nechtěně skratoval z baterky + na rozdělovač (golou na šrouby co se s nimy nastavuje rozdělovač).
Tak se chci zeptat jestli je možné že jsem nějak tím skratem zablokoval řídící jednotku, nebo jestli je nějaká pojistka která by to mohla být.
Skoušel sem jestli do té patice co jde do rozdělovače de napájení a do jednoho drátu mi při starování jde + do ostatních 2 drátu nic.
Nenapadá vás co by tomu mohlo být ???
Předem díky za jakýkoliv nápad¨.
P.s.: kolik stojí nějaký základní vag jen na načtení chybových kódů motoru a není nějaká možnost diagnostiky třeba pomocí led diody ?
(nejde doma udělat nějakým spůsobem ta diagnostika )
Prosím prosím poraďte, a ne pls odkazy na stránky o wagu prostě mi to jen vysvětlete díky..