Přejít na obsah

JaroslavVondra

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení JaroslavVondra

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj...taky mam O1 1.8 20v r.v.97..........poskubavala mi za tepla pri akceleraci.......kdyz jsem to napichl na VAG byla tam chyba - Halluv snimac otacek vackove/klikove hridele - zkrat na kostru......tak jsem vyndal ven snimac vacky....a stav byl stejny.....tak jsem koupil novy snimac....ve skodovce za nej chteli skoro 4000kc ale pak jsem sehnal EPSko za 2200,-.... ted to akceleruje dobre......ten snimac je pod krytem rozvodaku a vede k nemu 3 polovy konektor....zkus to....
  2. to muzu zkusit ale kdyz jsem napichoval Ibizu a kamaradovo TDI tak to normalne chodilo....je mi to divny...
  3. aha tak to je mozne, ze vypinani palivoveho cerpadla pri aktivaci airbagu funguje az na novejsich modelech....ale porad nevim proc se mi to odpojuje i z VAGu.....
  4. Mám O1 1.8 20V SLX ... nejde mi se pripojit k RJ motoru kdyz motor bezi....kdyz motor nebezi tak se normalne pripojim....ale po nastartovani ukonci jednotka komunikaci.... mam VAG 304..... nevite nekdo kde je problem?? Ani kdyz dam treba test akcnich clenu airbagu tak by se melo vypnout palivove cerpadlo a chcipnout motor.... ale ani to se nestane.... RJ motoru pri behu neprijma data ani od ostatnich jednotek v aute....
  5. Tak jsem rozebral alternátor....zjistil jsem ze jsou viditelne zaoxidované kontakty mezi regulací a diodovým můstkem...tak jsem je vycistil a namontoval altik zpatky.....zatím se zdá, že to bude chodit....po ujetí cca 15km, indikace nabítí na baterce zazelenala a pri mereni dobíjení je tam kolem 2,5A pri otackach kolem 2000/min kdyz zapnu svetla tak to klesne na cca 2A. Takze zatim se to jevi, ze tam nejaka zmena k lepsimu nastala.
  6. meril jsem to ampermetrem zapojenym v serii na minus polu.
  7. Ta baterka je stara asi 3mesice....ale dneska jsem meril ampery na baterce pri chodu motoru i pri otackach 3000/min a bylo tam temer 0A....najednou tam skocilo 15A a pak zase 0A....domnivam se, ze je problem v regulaci - ktera je udajne rizena RJ motoru pres regulator napeti, ktery je primo v alternatoru. VAG zadnou chybu nehlasi....tak zkusim jeste odpojit na 20min baterku aby se vyresetovala RJ motoru.
  8. Mám O1 1.8 20V a baterii Varta Blue Dynamic 74Ah s inidikací stavu nabití. Když baterii dobiji nabijeckou je kontrolka na baterce zelená(což je OK), i když auto stojí 3dny tak je porad zelena. Ale po dlouhe jizde cca 100km indikace zčerná. A přitom je na baterce při běhu motoru 14,5V. Poradte prosim. Diky.
×
×
  • Vytvořit nový...