Ja koupil Octu 1.8T RV 1999 na zacatku unora 2008 a zatim mohu rict jen samou chvalu. Najeto 180000Km, meneno predchozim majitelem (kamarad) spojka, rozvody jinak nic zavaznejsiho, turbo puvodni. Spotreby jsem se bal taky. Posledni mesic jezdim na 17"/225 letni, pred tim 15" zimni klasika. Spotreba 9l stale. Jezdim do prace 13 km, takze mestsky provoz. Samozrejme prvni dva mesice s timle motorem = blbiny na cestach . Dalkovku se mi podarilo udelat plne nalozeny 8,7L (kamos s 1.8 bez turba 7,8L), zpatky po prazdnu 7,3L. Tvrdsi a snizene perovani, sirsi kola, mohu jen potvrdit perfektni stabilitu a jizdni vlastnosti. Kazdopadne verim, ze se clovek poprve s takovym motorem v zivote musi naucit a pak pujde dle meho nazoru dolu i spotreba. Po meste 60km/h na 5-ku aktualni spotreba 5,3L cca. Jak bylo receno vyse, clovek si zvykne velmi rychle a najednou ziska pocit ze auto "nejede". Doporucuju se v takovem pripade nechat svezt jako spolujezdec nebo sednout treba do Felicie 1.3
Jediny problem jsem zatim mel pri odpojeni baterky kvuli napajecimu kabelu na zesak. Po instalaci mi na neutral kolisaly otacky 900-500-900. Nicmene jsem tady na foru nasel par rad a pomohlo, coz se mi nechtelo verit, nastaveni ridici jednotky pomoci opakovaneho rozjezdu na 3-ku ci 4-ku do plnych otacek (mne stacila ta 3-ka, bo 170 km/h na tachaci a nechtel bych prijit o papiry kdyz ted mam tak supr auto ).
Tot moje postrehy plus muj prvni prispevek na tomto foru, tak me pls neukamenujte