Přejít na obsah

Maaarty

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Maaarty

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Super. Svetla mam zapojene a funguje to opravdu bezvadne. Dekuju. Nicmene jsem narazil na problem se zapojenim dvernich spinacu. Ten vodic na PINu 8 hnedo/zlutem je zapojeny pouze na dvere ridice. Zbyle troje dvere muzu nechat otevrene a auto se normalne uzamkne. Popripade pri otevreni dveri spolujezdcu nebude reagovat alarm. zapeklita situace. Nemas prosim Te rozpis pinu ridici jednotky? na internetu jsem to nenasel a v dilenske knizce se vubec nevyznam . presto moc dekuji za rady
  2. Takze moc moc dekuju Raceman . Opravdu to tak je. Jen dodam ze bylo potreba pouzit 180ohm odpor na odemykaci vodic a vse slape jak ma. Chci se jeste zeptat jestli nekdo nemate nahodou schematko zapojeni diod pro oddeleni dvernich kontaktu. Zapojeni alarmu na stropni svetlo je celkem k nicemu. A jeste jeden maly dotaz: kam muzu zapojit vodic od alarmu M100AS konektor 3 (7 – oranžovo / černý (-), 8 – oranžový (+) ). Mel by slouzit pro upozorneni na zapnuté parkovaci světla pri zapnutem alarmu. Dekuji za pomoc. A jeste jednou dekuji Raceman
  3. Dekuji moc. Za radu. dnes to vyzkousim. Doufam ze to bude platit i pro moji Octavii r.v.11-97 a ze tam nejaka ridici jednotka bude . Jinak co se tyce te zalozni baterie tak muzu potvrdit ze se zapojuje seriove. Tedy autobaterie na vstup zalohovane baterie (+ jde na hnedy a - jde na cerny) potom pripojit zalozni baterii (rychlo spojky sedi primo na baterii + cerveny - modry) a posleze zapojit cerveny vodic, ktery slouzi prave jako zalohovany vystup, na vstup autoalarmu (to je ten tlusty cerveny drat s 30A pojistkou). No a podle slov distibutora: " Dle výrobce tento modul snese při zapojené autobaterii i dálkový start. Nad těmito slovy si ale já "myji ruce". Uvnitř modulu jsou evidentně dvě 6A diody, takže bych to viděl na max. 12A zatížení. Pokud dojde k odstavení baterie, nesmí se dálkově startovat, aby nedošlo ke zničení modulu. Modul je stavěn pouze k zálohování autoalarmu, nikoliv k napájení startéru a dalšího příslušenství." Doufam ze se na me nebude distributor zlobit za zverejneni komentare Takze je to na vas panove jak se s tim poperete. Ja bych to osobne zapojil paralelne a navic bych si na vystup ze zalohovane baterie hodil 10A pojistku (mozna 15A).
  4. Prosil bych taky o schema META. na mail maaartycz@seznam.cz . Predem dekuji
  5. Schema zapojeni zalozni baterie je zde: zapojeni zalozni baterie . Ale jeste zbyva zodpovedet otazku zda to pripojit paralelne nebo seriove. Protoze se mi nezda ze by ty tenke dratky k zalozni baterii ustaly 30 A. No to uz je ale dotaz na prodejce a jakmile dostanu odpoved tak napisu. Ale mam jiny dotaz: Po aktivaci alarmu se uzamknou vsechny dvere a vyjedou okna nahoru (doposud v poradku), ale bohuzel po deaktivaci alarmu se auto jiz neodemce. Navic dojde k takove situaci ze se jakoby se "zablokuje" komfortni jednotka 1J0 959 799 L, protoze auto nelze jiz odemcit ani klicem. Musim vytahnout komfortni jednotku z patice a vratit zpet (RESET). Alarm mam zapojeny na pin 2 (bílo/sv.modry) pro zamknutí a pin 4 (černo/modry) pro odemknutí na patici komfortni jednotky (23 pinova). Tyto piny jsem si nejdriv promeril a zjistil ze v klidu davaji +12V a pri odemikani/zamikani se uzemnuji. Kabel v ridici jednotce od alarmu mam prehozeny na INT (negativne). Navic jsme merili na patici komf.jednotky, zda-li alarm posila zem na odemykaci vodic a opravdu jsme tam namerili zem pri deaktivaci alarmu. Neni nutne alarm propojit skrze nejaky odpor nebo diodu? Jeste jsem mel komfortni jednotku na WAGu a ta zadnou chybu neukazala. Takze prosim kohokoliv o radu. Uz si opravdu nevim rady. Dekujuuu
×
×
  • Vytvořit nový...