Dobrý večer všem, mám závadu(záhadu).
Při volnoběhu po 1/2 ročním bezproblémovém používání se mně vylámalo 25 zubů na rozvoďáku. Potkaly se 2 ventily. Rozhodl jsem se pro opravu.
Hlavu dělal Študent z Ostravy (ventily, gufery, hydroštely, srovnání hlavy). Nové rozvody, nová regulace plnícího tlaku. Motor po prvním startu klepnul po pístu. Hlava znovu dolů (i když nemusela ventily OK) rozpadl se nový hydroštel (ulomil se).
Znovu složený motor. Krásný start. Při studeném motoru, jakmile se dostal do cca 2000ot.min. tak začal extrémně vibrovat, při přidání plynu zdechnul. Pokud se motor zahřál na provozní teplotu, tak se s ním dalo jezdit až krev stříkala z výfuku.
Jiné čerpadlo, jiné trysky, jiná řídicí jednotka, odpojený EGR, odpojené turbo ... stále stejné.
V sobotu vytažený kat a vyčištěn ... najel jsem cca 100km auto cca co 20km zakolísí ve výkonu zavibruje, srovná se a pak zase jede.
Diagnostika celou dobu neukazuje žádnou závadu.
Dokáže mi někdo poradit? Krom toho, že jsem neměl opravovat motor, ale koupit jiný funkční?
Díky