Jump to content

Motor 1.9 TDI

1,212 topics in this forum

    • 107 replies
    • 50,605 views
    • 326 replies
    • 224,343 views
    • 24 replies
    • 7,859 views
    • 68 replies
    • 42,513 views
    • 310 replies
    • 129,490 views
    • 990 replies
    • 153,468 views
  1. Výměna rozvodů 1 2 3 4 9

    • 223 replies
    • 152,684 views
    • 193 replies
    • 51,061 views
  2. Teple starty 1.9TDI 1 2 3 4 5

    • 104 replies
    • 67,010 views
    • 65 replies
    • 36,559 views
  3. Palivový filtr 1 2

    • 42 replies
    • 17,345 views
    • 3 replies
    • 6,379 views
  4. vibrace

    • 9 replies
    • 1,841 views
    • 0 replies
    • 45 views
    • 19 replies
    • 29,366 views
  5. O1 Bordel v intercooleri

    • 8 replies
    • 1,532 views
    • 0 replies
    • 156 views
    • 0 replies
    • 123 views
    • 4 replies
    • 251 views
    • 2 replies
    • 132 views
  6. Olejová vana

    • 23 replies
    • 12,333 views
    • 3 replies
    • 187 views
    • 4 replies
    • 351 views
    • 0 replies
    • 186 views
  7. zanesený EGR ventil

    • 3 replies
    • 3,738 views


  • Aktuální příspěvky

    • Já se ptal přímo prodejce ve Škodovce, jestli připojení kamery nemá vliv na prodlouženou záruku nebo na předplacený servis (řešil jsem to v jiném vlákně) a bylo mi řečeno, že ne. Klidně si prý i můžu zapojit kameru do pojistek sám, takže bys ji ani nemusel odpojovat při garančce nebo servisu.
    • Ok. No a co "všechno" vymazal? Dali ti výpis chyb ze všech jednotek? Já myslel, že už ti kontrolka MIL nesvítila a že sis chyby vymazal sám. A kolik to vymazání stálo?
    • Ked Ti pise Hallov snimac tak pozri kabliky ktore idu z motorov. 2hrube su napajanie a 4tenke hallov snimac... Byvaju ulomene a potom RJ nevie v akej polohe a aku ma rychlost motor a vyhodi chybu
    • Ahoj, neví někdo kódování multifunkčních tlačítek na O3 FL, mám úplně funglovku ale bohužel bez MF a rád bych ji dodělal ale nějak jsem to kódování nenašel... Koupil bych sadu s GW akorát to kódování ne a ne někde najít.. Děkuji 
    • No mechanik co mě to dělal, tak mě ještě před tím říkal, že vždy všechny plochy zahladí do hladka, aby těsnění vydrželo. Na diagnostice jsou hodnoty i časy vstřiku ok.    Jedině, jestli to může mít souvislost, přehodili jsme 2 a 4 vstrik myslím mezi sebou. 4 si přidávala, pak si přidávala dvojka. Ale v normě ještě zdaleka. Ale zdá se mě, že od té doby to začalo. Hledat problém tam nakonec? 
×
×
  • Create New...