Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Kvak24

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Kvak24 odpověděl na Kvak24's téma v Motor 1.9 TDI
    jo prej to není na závadu... starší ventily to prý dělají
  2. Kvak24 odpověděl na Kvak24's téma v Motor 1.9 TDI
    tak díky za rady... Byl jsem u TDIFuna, který mi to spravil. Nechal jsem si dělat auto u fa. HATLAL a PATLAL a ti mi takhle zkur....wili auto. Už je to v pořádku.
  3. Nazdar, prosím o konzultaci V servisu mi měnili turbo a při převzetí mi řekli, že mi tam dali nějaký novější typ, u kterého už není třeba mít zapojen ventil N75 (viz. foto) teď zhruba po 5-ti měsících mi padla Octa do nouzáku a na diagnostice mi to vypsalo chybu 17958 což je "plnící tlak - regulační odchylka" Příčina: zkrat na kostru, přerušené vedení mezi magnetickým ventilem (N75) a RJ motoru, možné projevy: bliká kontrolka žhavení, nízký výkon, nízký nebo vysoký plnící tlak. Otázka zní: Jak může N75 vykazovat nějakou chybu, když není zapojen a setkal se vůbec někdo z vás s takhle upraveným turbem? Díky Octa rv. 2000, předface 66kW, AGR

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.