Mám pár reklamací k SW v mém Škoda Eniaq iV 80. Jsem profesí IT architect a za svůj život jsem navrhnul hromadu aplikací. Ve fázi používání SW měl zákazník vždy k dispozici nějaký Service Desk, kam mohl zadávat své problémy a my je řešili. Zde se setkávám úplně s jiným přístupem a myslím, že pokud Škoda tento přístup nějak nezmění, tak nebude mít nikdy odladěný SW, neboť o chybách se vůbec nedozví. Reklamaci jsem napsal na infoline@skoda-auto.cz, tam mě odkázali na autorizovaný servis. Když jsem přišel do servisu, tak mi řekli, že je auto potřeba nechat 3 dny v servisu. Reklamaci vůbec nesepsali, neboť jsem to auto tam nechtěl nechat. Je to jako bych já chtěl po svých klientech, pokud našli chybu v mém SW, tak ať mi přinesou počítač, že to budu v tom počítači 3 dny zkoumat.
A teď k těm chybám:
1. Vysledoval jsem, že navigace v Enyaq iV 80 nezobrazuje správně nabíjecí stanice. Navigace spolehlivě ukáže každou benzínku nebo parkoviště ale o nabíječkách mlčí. Vzhledem k tomu, že jde o navigaci v elektromobilu, tak se mi zdá, že to není v pořádku a jde o chybu, která by se měla opravit. Např. Galerie Vaňkovka v Brně má asi 6 nabíjecích stání a Navigace o nich neví. Z infoline@skoda-auto.cz mi napsali, že bude asi chyba v podkladech a že mám kontaktovat třetí stranu (????) Já?? to by měla řešit přece Škoda, aby měla mapové podklady v pořádku. Mám auto dva měsíce, nevím jak často probíhá aktualizace mapových podkladů. Podle dostupných informací z internetu jsou tam nabíječky od 11.6.2020. To je docela dlouho. TomTom třeba dělá updaty mapových podkladů kvartálně.
2. Mám zkušenost, že jsem jel po dálnici z Brna do Prahy a 10 km před benzinkou Pávov, kde je nabíječka ionity jsem v navigaci vůbec neměl informaci, že sem mohu jít nabíjet a to jsem měl dojezd 60 km. Připadá mi, že nejsou správně nastavené priority, v jakém pořadí se mají zobrazovat ikony bodu zájmu, pokud jich je na jednom místě více. Místo ikony nabíječky se mi zobrazovala ikona OMV. Vzhledem k tomu, že jsem v elektromobilu a mám dojezd 60 km, tak mě až tak nezajímá, že za 10 km je benzínka OMV, primárně by se v elektromobilu měla zobrazit ikona nabíječky. Když jsem stál přímo u těch dvou nabíječek viděl jsem v navigaci dvě loga OMV :-)
Opravdu si myslíte, že kvůli těmto reklamacím je potřeba nechávat auto tři dny v servisu?