Zdravím Vás profíci,
mám menší problém (y) se svou OII, 77kw, r. 2004. Vzhledem k tomu, že se v autech vůbec nevyznám píšu tady, abyste mi poradili co dělat...v r. 07 jsem koupil auto u Jelinka holding (s.v.i.n.e.) s tím, že to auto mělo už nalítáno 180k km. Jsem mladý a blbý, a proto jsem do toho šel. Jenže co se kupodivu nestalo. Po 2 měsících od nákupu odešla váha vzduchu, starter, nejspíš mrazem prasklo čelní sklo (vše přes noc v zimě, žádný důkaz cizího zavinění), problém s defend lockem...vše jem tedy opravil, protože jsem ho potřeboval k práci. Po opravě v Auto Jarov (díky p. Boháči) vše v naprostém pořádku až do doby cca před 3 měsíci...nejdříve mi pořád svítila kontrolka motoru, poté vynechávalo turbo, nešlo startovat, měnil se snímač otáček, opět váha vzduchu, při brždění mi klepou destičky nebo kotouče, turbo už nejede vůbec, pískají mi okna při stahování a vytahování, nefunguje klimatizace, zadní pravé okno netěsní, diagnostika ukázala vadnou elektroniku plynového pedálu, v motoru odešly nějaké vačky a hydro zdvihátka a v neposlední řadě mi nějak blbne spojka...
Jinak podle firmy Jelinek Holding auto v perfektním stavu, "nebourané" jen pravý zadek auta zvláštně přelakovaný...takže všechny před nimi varuju!!!
Poraďte jestli si mám nechat auto opravit, hodit ze skály nebo si hodit mašli
OCTAVIA FOREVER
Moc děkuji a těm kdo to bude číst se omlouvám za bolest oči