Jump to content

Lampárna

Tlachání o čemkoliv...


2,341 topics in this forum

    • 8.4k replies
    • 1.1m views
    • 807 replies
    • 84k views
    • 5.7k replies
    • 590.4k views
    • 129 replies
    • 63.8k views
    • 0 replies
    • 0 views
    • 9.6k replies
    • 213.6k views
    • 35 replies
    • 4.1k views
  1. Fotoaparaty typu Instax

    • 15 replies
    • 473 views
  2. Rozhledny 1 2 3 4 16

    • 391 replies
    • 50.1k views
  3. Dovoz ze Slovenska

    • 3 replies
    • 239 views
  4. Vozík Zaslaw nebo Agados?

    • 12 replies
    • 6.2k views
    • 47 replies
    • 3.8k views
  5. Driveto operák

    • 6 replies
    • 11.8k views
    • 70 replies
    • 19.9k views
  6. Kam na výlet? 1 2 3

    • 64 replies
    • 19.7k views
    • 420 replies
    • 250k views
    • 2 replies
    • 853 views
    • 2 replies
    • 605 views
    • 57 replies
    • 22.3k views
  7. Výběr auta

    • 4 replies
    • 855 views
  8. Kdo co dělá 1 2 3 4 15

    • 354 replies
    • 71.7k views
    • 38 replies
    • 11.2k views
    • 13 replies
    • 3.3k views
    • 6 replies
    • 1.1k views
    • 8 replies
    • 1.3k views


  • Aktuální příspěvky

    • Superb II 2011 4x4   Ahojte, pred mesiacom som mal defekt na pravom prednom kolese a z dovodu bezpecnosti som nemohol hned odstavit, ale isiel som na tom este asi 50 metrov. Po vymene pneu som si vsimol, ze vozidlo celkom dost taha do pravej strany, dokonca az tak, ze aby som isiel rovno, tak musim mat volat otoceny asi 20° do lavej strany. Ked ho pustim, tak uz pri prvych metroch zacne neuveritelne vybacat do prava. Rovnako aj ked pustim volant nevyrovna sa vzdy na 100% rovno, ale zostane trochu na lavej strane. Pneumatiky su rovnomerne nahustene.   Isiel som za par dni na 3D geometriu, tu je vysledok:   Po nastaveni geometrie to nepomohlo (tomu odklonu na pravom prednom nerozumiem, akou castou to moze byt sposobene a ci sa to vobec na geometrii nastavuje), stale rovnako to neznesitelne taha do pravej strany.   Nasledne som isiel este do ineho servisu kde som im o tom hovoril a prekontrolovali napravu (tlmice, tycky, capy, klby, ulozenia...) a vysledok bol, ze komponenty napravy su v poriadku a zistili ze je vola v riadeni, preto sa nebude dat nikdy nastavit na 100% geometria a vzdy bude auto tahat do strany. Je toto podla vas spravne tvrdenie?   Auto tahalo aj pred defektom trochu doprava, lebo som za posledny rok trafil dost jam a odvtedy sa na naprave nic nemenilo, a preto mi ani nejde do hlavy ze by hovorili ze vsetko na naprave je v poriadku.   Chystam sa s tym ist do ineho servisu, tu sa pytam len ci mate nejake napady co by sa tam dalo este skontrolovat, prip. ci mal niekto velmi podobny problem? Vdaka za odpovede.
    • Každý má právo jezdit jak uzná za vhodné. Pokud tím neporušuje zákon o provozu na pozemních komunikacích... Je to jeho auto tak ať si s ním dělá co chce, ne?  A jestli ho baví podtáčet diesel, naplnit si tak motor karbonem a muset dřív měnit dvouhmotu, tak mu to přej.  
    • Já to sice řeším u Fiesty ST s motorem 1,6 Ecoboost, ale to asi bude ten samý problém. Motor má přímý vstřik benzínu a vysoké tlaky ve spalovacích prostorech díky značnému plnícímu tlaku. Jak nezničit písty detonačním spalováním a nebo je nepropálit kapajícími vstřiky, když budou zanesené karbonem? Předepsaný mám benzín N95, ale už při 36 tis. km se začlo objevovat detonační spalování.  Začal jsem tankovat u OMV100 oktanový benzín (ten obsahuje míň olefinů, takže i míň špiní) a do každé nádrže stejně přidávám VIF, který čistí. Zmizelo to a už se to neobjevilo. Takže se bojím tankovat něco jiného.  
    • asi zopakujem, nikdy som nejazdil na spotrebu , okrem dvoch pokusov na mojej O3 , 1,6TDi , DSG , zajazdit papierovu spotrebu (neda sa v reale dosiahnut normalnou jazdou) povodna myslienka (otazka) bola zistit kolko ludi vie ze motoru ublizuje a predsa jazdi tak ako som popisal. Asi by ste sa divili kolko ludi jazdi tak ako som popisal, avsak nevedia ze motoru ublizuju ... (nie kazdy tomu rozumie) hlavne teda vyuzivanie vysokeho tocaku v nizkych otackach je velmi popularne, bez ohladu ne to ze motor vybraciami vyskakuje spod kapoty.
    • @wirer kabely údajně kontrolovali, ale kdo ví 🤷🏼‍♀️
×
×
  • Create New...